Hallo iedereen,
Nu mijn oude pc toch wel echt aan de oude kant is, heb ik besloten voor mezelf een nieuwe pc te halen. Alleen heb ik een build in mijn hoofd maar ik weet niet of die goed is vergeleken met de producten die nu op de markt verkrijgbaar zijn. Daarom vraag ik nu aan jullie om mijn build evt. te verbeteren of helemaal te veranderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games zoals Smite, Skyrim, F1 2016, Civilization VI en CS:GO er op spelen. Ik wil ook videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs ligt rond de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en koptelefoon. Ook heb ik een 1 tb HDD, maar wil er wel graag een SSD bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 16 GB RAM, en i5-processor en een goede videokaart met het liefst een DVI-D aansluiting. Ook wil ik een SSD van rond de 120GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een intel i5-processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, 16 GB RAM.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik een goede gaming pc voor 700 euro krijgt waar je ook redelijk op kan video's bewerken.
Dit heb ik zelf al geprobeerd:
Bij voorbaat dank.
Nu mijn oude pc toch wel echt aan de oude kant is, heb ik besloten voor mezelf een nieuwe pc te halen. Alleen heb ik een build in mijn hoofd maar ik weet niet of die goed is vergeleken met de producten die nu op de markt verkrijgbaar zijn. Daarom vraag ik nu aan jullie om mijn build evt. te verbeteren of helemaal te veranderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games zoals Smite, Skyrim, F1 2016, Civilization VI en CS:GO er op spelen. Ik wil ook videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs ligt rond de 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en koptelefoon. Ook heb ik een 1 tb HDD, maar wil er wel graag een SSD bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 16 GB RAM, en i5-processor en een goede videokaart met het liefst een DVI-D aansluiting. Ook wil ik een SSD van rond de 120GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een intel i5-processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, 16 GB RAM.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik een goede gaming pc voor 700 euro krijgt waar je ook redelijk op kan video's bewerken.
Dit heb ik zelf al geprobeerd:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,- | € 84,- |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 219,- | € 219,- |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 650 120GB 120GB | € 55,50 | € 55,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 709,86 | |
Bij voorbaat dank.