• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-03 18:59
Ik gooi deze vraag maar hier neer, omdat ik denk dat jullie een goede mening en smaak hebben...

En anders verplaatsen de modjes deze draad maar...

Maar welke Mp3 zpeler zou ik kopen?? voor een budget van 600 pietermannen??

Liefst 64 mb mem, en USB Uplink

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:15

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

2x

Whatever.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zou je niet even in de pricewatch kijken?

They made me do it.

• Speedener
staan daar ook Mp3 sp[elers bij?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rio 600, heb ik ook :) meesterlijk mooi ding, 32MB maar WMA compatible en is upgrade baar

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
deze bv. JazPiper 64MB (Met extra 32 MB kaart) 598,-

They made me do it.

Verwijderd

RIO500!!!

Het is de enigste mp3-speler waarvan de firmware gekraakt is. Daardoor kun je ook gebruik maken van programma's die veel beter zijn dan de meegeleverde Rioport crap. Ook andere files als mp3tjes kun je uploaden & downloaden van en naar computers met bijvoorbeeld Riorio zodat je 'm kunt gebruiken als een supersnelle zipdrive via de USB poort :P

Als 1 van de weinige spelers zit er al 64mb in, en met de nieuwste firmware kun je der maximaal nog 128mb xtra indoen zodat je op een totaal van 192mb komt!
(ik heb zelf 128mb in totaal).

Verder is het gewoon een mooie mp3-speler, niet zo'n flashy design maar gewoon strak en functioneel. Bovendien is het 1 van de kleinste mp3-spelers. De rio600 is ten 1e al groter, maar door de backpack word hij nog groter. Bij de rio500 schuif je het Flashmedia kaartje der gewoon in.

En met de nieuwste firmware zijn er veel dingen verbeterd: betere equalizer, betere bediening, compleet andere indeling van het schermpje, volume kan harder, betere afspeelkwaliteit, presets, mapjes, bookmarks, scrollsnelheid veranderbaar, lettertypes van computer naar speler downen/uppen en gebruiken, volledig programmeerbaar backlight, eigen opstartfilmpje kunnen maken, enz... Allemaal dingen die er nog niet waren toen de meeste reviews geschreven zijn.

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Sorry, kan het niet laten...

Dat je een taalfout maakt is niet zo'n ramp. Maar om die vet te schrijven! Het is "enige" en niet enigste, zoals zoveel GoTters denken...

Tsja, en qua MP3 speler, ik ben nog steeds heel content met mijn Expanium. Natuurlijk zitten er wel wat nadelen aan (in MP3 mode niet kunnen doorspoelen is wel erg jammer bijvoorbeeld) maar het weegt niet op tegen het gemak van het verwisselen van MP3 CD's.

• Speedener
ik ga denk ik voor deze:
http://www.mp3man.nl/product.php?productid=01-0202-00

Toch thnx voor de tips...

Verwijderd

mischien een beetje het verkeerde forum. Denk dat deze beter in het gadget-hokje past. Koop gewoon een laptop das te minste een multie functioneele mp3-speler

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eehhh, dit topic is verplaatst naar [url="/listtopics.php/33"]Gadget Talk[/url] :)

• Speedener
Op vrijdag 29 juni 2001 09:44 schreef semsite het volgende:
mischien een beetje het verkeerde forum. Denk dat deze beter in het gadget-hokje past. Koop gewoon een laptop das te minste een multie functioneele mp3-speler
Zeg ik ben een arme Middelbare Scholier..
Ben nog bezig mijn AMD 700 af te betalen die ik vorrig jaar gekocht heb :(

Verwijderd

ik heb zelf een rio 500 met 64MB en een USB uplink hij is geloof ik iets van fl 550,- :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 03:29 schreef MisterDon het volgende:
Sorry, kan het niet laten...

Dat je een taalfout maakt is niet zo'n ramp. Maar om die vet te schrijven! Het is "enige" en niet enigste, zoals zoveel GoTters denken...
Is dat echt fout dan? De enige mp3-speler... dat klinkt voor geen meter :D
Tsja, en qua MP3 speler, ik ben nog steeds heel content met mijn Expanium. Natuurlijk zitten er wel wat nadelen aan (in MP3 mode niet kunnen doorspoelen is wel erg jammer bijvoorbeeld) maar het weegt niet op tegen het gemak van het verwisselen van MP3 CD's.
Het kunnen verwisselen van CD's weegt niet op tegen het gebruikersgemak en de compactheid/zuinigheid van een mp3-player met flink wat geheugen aan boord :7
Op vrijdag 29 juni 2001 10:57 schreef Accelerator het volgende:
ik heb zelf een rio 500 met 64MB en een USB uplink hij is geloof ik iets van fl 550,- :)
tips: koop er een 64MB smartmedia kaartje van norrod bij voor slechts 150 piek, installeer de nieuwste firmware (veel betere bediening), en download riorio als plaatsvervanger voor die crappy rioport troep...
Pagina: 1