Toon posts:

TBird gefrituurd.. poging 2

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Probeer het nog maar een keer.

Ik denk dus dat me proc dorogefikt is. En ik ben er langzamerhand behoorlijk zat van met al dat gezeik van die MSI mobo van mij, en daarna dit nog. :(

Wat er dus gebeurde, ik kwam thuis, pc stond op standby. Ik start counterstrike op. Alt+Tab wou wat geluidsinstelling aanpassen. Counterstrike weer terug. En toen liep de boel vast.

Ik druk op reset. Krijg geen beeld. Ik Doe de pc uit en weer aan. 3x keer ofzo. Daarna heb ik de kast opgetrokken. Branden alle 4 ledjes rood.

Ik processor eraf halen, en ff naar kijken. Nu zie ik zegmaar rond de core een donkergrijze vlek. Met hotspots rond de L* bruggen, en rond die zilverkleurige weerstand achtigedingetjes.

Pc draait nu 8 dagen. Temperatuur gemiddeld rond de 45 graden. Nooit hoger geweest dan 50 graden.

Heb ik iets verkeerds gedaan ofzo, want ik snap werkelijk niet hoe zoiets kan gebeuren?

Verwijderd

rond de core een donkergrijze vlek onderop is normaal, ik schrok ervan toen ik mijn proc er een keertje uithaalde maar hij doet het inmiddels al behoorlijk lang, bij je cache weet ik niet...

heb je je proc overgeklockt o.i.d. of zit een en ander niet goed vast?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Ok eerst zeggen dat je systeem erg stabiel is:
werkt mijn DDR wel goed? 2de pagina ff scrollen

Dan een topic platsen waar een slotje op komt
2de keer in mijn leven, zo kwaad als nu!!!!

En nu dit.

Jij bent een rare vogel!!!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:05

EraZor

Don't mention the war

Gewoon ff langs de plaatselijk computerboer met je proc. en ff vragen of ze 'm willen testen. Die donker vlek om je core is inderdaad normaal. Die donkere plekken rond je bruggen heb ik ook. Werd 'ie erg warm normaal?

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het 'incident' liep ie gewoon op 10x133.

Alles goed gemonteerd, ben ik zeker van. Heb ook nog die 40 pagina van amd gedownload over hoe je de koeler moet monteren. En op de globalwin site nog de montage guide gelezen.

En dit mijn derde systeem wat ik zelf gebouwd heb. Ik weet echt wel wat ik. Maar hij liep 8 dagen prima. Ik bedoel als ik de boel niet goed gemonteerd had ha dik dat wel eerder gemerkt.

En toen ik de boel eraf haalde zat alles nog goed vast.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
AMD-gebruikers hebben de wind best wel tegen he? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 22:23 schreef memendo het volgende:
Ok eerst zeggen dat je systeem erg stabiel is:
werkt mijn DDR wel goed? 2de pagina ff scrollen

Dan een topic platsen waar een slotje op komt
2de keer in mijn leven, zo kwaad als nu!!!!

En nu dit.

Jij bent een rare vogel!!!
Ach ik heb hem eindelijk een beetje stabiel.. ook een beetje ontkenned van mezelf, want ik heb nog steeds gedonder. Quake3 doet het niet. En nog wat andere dingen. Ik hoopte erop dat ik dat snel kon oplossen. Maar als je 8 dagen bezig bent op dat ding fatsoenlijk te krijgen. En ook nog weer es een nieuwe geluidskaart moet kopen omda tje systeem dat helemaal in de prak loopt.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Draaide de fan van de koeler nog wel :?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 22:26 schreef Bierkameel het volgende:
Draaide de fan van de koeler nog wel :?
Wazeggie :) nee die fan draaide nog wel. Anders had ik dat wel gehoord. En normaal werd ie 45 graden ofzo.

ik hoop trouwens niet dat het iets anders is. Maar die 4 ledjes kun je daar een beetje van op aan?

Want ze branden alle 4 rood. Volgens eht boekje is er dan iets mis met de processor.

Maar ik baal hier gewoon van.. je legt wel ff 4600 pietermannen op de tafel. Ook moet ik werken op me pc. Werkt gaat gewoon vrolijk door. En ik kan nu niet bij me data. En de laatste backup ik is ook weer ff geleden.

Verwijderd

Garantie - issue ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 22:43 schreef Zipje het volgende:
Garantie - issue ?
Ja daar ga ik morgen over bellen. Maar ik snap gewoon niet hoe zoiets zomaar kan gebeuren. En ik wil gewoon even weten of het niet aan mij ligt ofzo.

Verwijderd

't Ligt niet aan jou jongen, dit keer niet... ;)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op donderdag 28 juni 2001 22:46 schreef Mannekino het volgende:

[..]
En ik wil gewoon even weten of het niet aan mij ligt ofzo.
dat kunnen wij niet weten, misschien is het wel gewoon een stomme fout van jezelf wat je over het hoofd ziet? :?

wat heb je allemaal al geprobeert? ander cpu?(ouwe duron van iemand?) ander geheugen? alle kaarten er uit gehaald? waarom zou het gelijk aan de cpu liggen, kan ook het mobo zijn wat naar de klote is (was bij mij aantal maandjes terug)

Verwijderd

Topicstarter
Enige wat ik niet geprobeerd heb is de processor vervangen.

Alle kaarten eruit. Eén reepje geheugen. Maar wat ik al zei die D-LEDS zijn allemaal rood wat volgens het boekje betekent dat er iets fout is met de proc.

Wat kan ik nog anders proberen? Ik krijg geen beeld zodra ik de pc aanzet.

Verwijderd

Vier rooie lampjes? Heb ik twee keer gehad. Twee keer een overleden moederbord. Garantie. Geen probleem heb twee keer een nieuwe plank gekregen. "Dankzij" dit probleem is mijn ene Pc nu, na een half jaar, opgewaardeerd van een Pro naar een Pro2 en de ander, na een maand, van een Pro2 naar een Pro2a.
Edit: Ik ga nu voor de "turbo"

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ga morgen gewoon bellen met perfect systems, hopelijk kunnen ze me goed helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat het moederbord nou wel kapot is gegaan. Kan ik mijn data op die raid array nog wel weer terug krijgen. Als ik bijvoorbeeld gewoon weer een array aanmaak op een nieuwe mobo, dan gaat die FastBuild Util toch niet de data op je schijven wissen?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 22:26 schreef Daneel het volgende:
AMD-gebruikers hebben de wind best wel tegen he? :'(
Neuh, als je alles met beleid én verstand doet, is er niets aan de hand.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 12:32 schreef Mannekino het volgende:
Stel dat het moederbord nou wel kapot is gegaan. Kan ik mijn data op die raid array nog wel weer terug krijgen. Als ik bijvoorbeeld gewoon weer een array aanmaak op een nieuwe mobo, dan gaat die FastBuild Util toch niet de data op je schijven wissen?
met een promise zal niet zoon probleem zijn die maakt een array aan waar als het goed is de oude zo in past

en highpiont echter verdomd dit (heb ik nu) :(

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 23:06

Zillion01

Obey your screen!

waarschijnlijk heb je 2 dimms van 256mb erin? volgens http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/msi/kt266pro/ levert MSIKT266 pro wel eens problemen bij meer dan 1 dimm. je zou in ieder geval ff kunnen checken wat er gebeurt als je maar 1 dimm erin hebt.. :?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:58

Wimo.

Shake and Bake!

I hate to say it.. maar ik heb je gewaarschuwd :(

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 12:32 schreef Mannekino het volgende:
als je hetzelfde mobo koopt of dezelfde controller, dan kan je je schijven er gewoon weer aanhangen dat boot meteen perfect.
de data voor je stripe (veronderstel ik) staat op de schijven zelf.
NIET opnieuw aanmaken want dan is alles weg.
gewoon er aan hangen (opletten dat je de schijven niet van kanaal verwisseld) en booten maar

JC

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Mijn athlon 1,33GHz draait nu perfect en HEEL stabiel (en snel :) )
Op een MSI K7T Turbo-r met 512 mb ram EN soundblaster Live! player 5.1.
Geen enkel centje pijn!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand zei nog iets over 2 keer dimm. Dat is ook het eerste wat ik doe zodra iets niet lekker loopt. 1 geheugenreepje erin.

Maar ik heb mijn mobo + proc teruggestuurd naar perfect systems. Ik hoop maandag i.e.g. even een reactie te krijgen wat het probleem is en wanneer ik de boel weer werkend terug heb.

Verwijderd

Topicstarter
Ff een update.

Ik heb dus mijn processor en mobo teruggestuurd.

Ik heb al paar keer gebeld of ze al wat wisten maar nog geen info. Tot vandaag. Mijn vader heeft er even achteraan gebeld. En gevraagd hoe dat nu zit.

Ik weet dus niet of ze de boel al getest hebben, maar zij gaan dus de processor naar AMD toesturen om te kijken of ie overgeclocked is geweest.

Maar dit gaat te lang duren. Dus sturen ze mij een nieuwe op. Waar ik dus gewoon weer 550 pieken op tafel voor moet leggen. :(

Nu schiet me vader dit voor, ik ben helemaal blut. Hoe zo dat nou komen.

Maar is dit de normale gang van zaken? Ik bedoel als mijn vader dat ding niet ging vor schieten hadik weet ik niet hoelang moeten wachten op mijn nieuwe proc.

Ik heb ook in mijn rma vermeldt dat dat ik de busspeed gewoon op 133 had draaien. En multiplier gewoon op auto.

Verwijderd

Persoonlijk vind ik dit niet de normale gang van zaken. Een normalere gang van zaken zou zijn dat ze je, na een kleine zelfinspectie, direct een nieuw mainbord of processor geven.

Die zaak kan vrij snel zien te achterhalen of het mainbord kapot is of dat de processor kapot is.
Als alleen het mainbord kapot blijkt te zijn vind ik helemaal dat ze je direct een nieuwe moeten geven.
Dat ze de processor willen laten nakijken door AMD kan ik me nog iets bij voorstellen.
Waarschijnlijk zijn het zeer wantrouwende mensen daar bij dat zaakje.
En ik betwijfel of het aantoonbaar is dat een proc. verrot is gegaan door overklokken. (dat kun je denk ik moeilijk zien)

Ze doen erg moeilijk vind ik, want die proc. krijgen zij waarschijnlijk toch wel vergoed.

Ik vind het niet erg slim dat je alweer een bedrag hebt besteed voor een nieuwe. Wat nu als ze de proc. gewoon vergoed krijgen en ze zeggen tegen jou van niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Nou bastard.. zo denk ik er nou ook precies over.

Ik heb me tot nu toe maar een beetje ingehouden. Maar ben alles behalve tevreden over de service.

Ik bedoel.. ik stuur die processor en mobo op. Kunnen ze zo ff testen of het aan de mobo of aan de processor ligt.

En als dat ding 8 dagen geen kick geeft. Altijd rond de 45 graden is. En dan er zomaar mee ophoudt dan kan ik me toch niet voorstellen dat het probleem bij mij ligt.

Als ik bij norrod iets kapot had ofzo, gewoon ff langskomen, naar de service desk lopen. Probleem uitleggen, alles geprobeerd, hup een nieuwe mee.

Stel nog even een samenvatting op:

Vandaag twee week geleden kreeg ik mijn spul binnen. (zie sig).

Ben 8 dagen bezig geweest om dat ding fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Alles geprobeerd, constand foutmeldingen, windows wou niet meer opstarten na installatie van 4 in 1 drivers, (alle versies geprobeerd).

Wat later nog bleek is dat mijn sblive ok nog allerlei conflicten gaf, heb ik ook nog weer voor 150 piek een nieuwe geluidskaart bij hun aangeschaft.

Nu ben ik twee weken verder, en nog geen één keer van me nieuwe pc kunnen genieten, alleen maar frustraties en ergernis.

Ik hou me verder nog maar stil over mijn menig van de service enz. Daar kom ik later nog wel op terug.

Verwijderd

pfff jij bent echt MAD

echt zo'n computernerd die hier zijn agressie uit komt oefenen omdat ie op school gepest wordt

NERD

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:23 schreef Makaveli86 het volgende:
pfff jij bent echt MAD

echt zo'n computernerd die hier zijn agressie uit komt oefenen omdat ie op school gepest wordt

NERD
Waar slaat dit nu weer op :(

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon ff negeren die mafketel. Ik wil graag ff on-topic blijven... kan ik echt niet wakker van liggen.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:26 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op :(
Lees de reactie van Memendo maar --> pagina 1 ;)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:29

Convoy

g44p

vriend van mij heeft precies het zelfde gehad, ook msi'tje met TB1200, hij komt 's ochtends uit z'n bed, pc muisstil, kijkt naar proc, wat denk je, ook doorgebrand, terwijl ie gewoon op 1200 liep, heeeeeel vaag

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:28 schreef Mannekino het volgende:
Gewoon ff negeren die mafketel. Ik wil graag ff on-topic blijven... kan ik echt niet wakker van liggen.
Pff leer nou maar eerst een PC in elkaar te zetten

Omdat het niet lukt reageer je je hier af :(

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:28 schreef Makaveli86 het volgende:

[..]

Lees de reactie van Memendo maar --> pagina 1 ;)
Na und?

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:33 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Na und?
ja die

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 15:29 schreef Makaveli86 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Neem voortaan eerst es de moeite om de geschiedenis van me problemen ff uit te zoeken. Ik weet echt wel hoe je een systeem in elkaar moet zetten.
Kunnen we weer ontopic?

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:40 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Wat een onzin. Neem voortaan eerst es de moeite om de geschiedenis van me problemen ff uit te zoeken. Ik weet echt wel hoe je een systeem in elkaar moet zetten.
ontopic!!
ja daarom post je hier ook van die vage problemen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 15:43 schreef Makaveli86 het volgende:

[..]

ja daarom post je hier ook van die vage problemen
Als mijn problemen niet vaag waren kon ik ze zelf wel oplossen. |:( En als ik een probleem heb neem ik ook de moeite om dit duidelijk uit te leggen.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:44 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Als mijn problemen niet vaag waren kon ik ze zelf wel oplossen. |:( En als ik een probleem heb neem ik ook de moeite om dit duidelijk uit te leggen.
ja dat merken we aan je taalgebruik

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 15:45 schreef Makaveli86 het volgende:

[..]

Open ik één topic waar ik even mijn woede uit. Pfff kan soms ook gebeuren. Neem toch de moeite om andere topics te bekijken.

[topic=169210]

Leg alles deel voor deel uit post me drivers, setting e.d. erbij. Mag ik weten wat daar nou mis aan is

[topic=160006]

Zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven. Gooi hier maar een slotje op ofzo. Dit heeft geen enkel nut meer.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:40 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Kunnen we weer ontopic?
Hij heeft op zich wel een beetje gelijk. Hij brengt het alleen helemaal fout. :(
Kijk, als jij een pc uitzoekt, hem zelf in elkaar sleutelt moet je achteraf niet aankomen zeuren als het installeren niet gladjes verloopt. Dat is het spel. Jij verdient wat pieken door het zelf te doen, maar daar heb je ook de shit van. Daarom lever ik geen losse onderdelen meer, daar heb je meestal meer onderhoud en rotzooi van dan dat je er aan verdient.
Buiten dat is je garantie wel in orde. Zie pleidooi hierboven.

Dus, jammer, ff uithuilen en gewoon weer sug verder. Ik hoop voor je dat je pjoeter straks meteen weer werkt. Succes ermee :D

Verwijderd

{offtopic}
Vinden jullie het niet veel te warm voor deze onzin
{offtopic}

De "service" is inderdaad k*t. Probleem heb ik vaker gezien, maar zo'n afhandeling is natuurlijk belachelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 15:57 schreef Schizophrenic het volgende:

[..]

Hij heeft op zich wel een beetje gelijk. Hij brengt het alleen helemaal fout. :(
Kijk, als jij een pc uitzoekt, hem zelf in elkaar sleutelt moet je achteraf niet aankomen zeuren als het installeren niet gladjes verloopt. Dat is het spel. Jij verdient wat pieken door het zelf te doen, maar daar heb je ook de shit van. Daarom lever ik geen losse onderdelen meer, daar heb je meestal meer onderhoud en rotzooi van dan dat je er aan verdient.
Buiten dat is je garantie wel in orde. Zie pleidooi hierboven.

Dus, jammer, ff uithuilen en gewoon weer sug verder. Ik hoop voor je dat je pjoeter straks meteen weer werkt. Succes ermee :D
Ik snap ook wel wat jullie bedoelen. Maar de configuratie die ik heb aangeschaft, zou net zo goed in een kant en klaar systeem kunnen worden gezet.

En ik heb er echt geen lol in om mijn zuur verdiende systeempje kapot te maken ofzo. Ik bereid me echt wel voor. Alle handleiding lezen van AMD, GlobalWIN en Arctic Silver. Ik weet echt wel wat ik doe. Ik ga er rustig voor zitten, alles goed vastzetten, koelpasta er netjes op doen. Ik ben echt een pietje precies als het op dat soort dingen aantkomt. Alles kabeltjes mooi wegwerken enz enz.

Zelfde met software instaleren, ik heb alle sites afgezocht naar mogelijk problemen en oplossingen. 4 in 1 driver downloaden, alle detonators geprobeerd. Verschillende dirvers voor me promise controller noem het maar op. Zoals met die SBLive kaart. Ik da8 dat die alleen maar conflicten zou geven met de KT133A chipset.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, daarom ben ik zo gefrustreerd, ik weet gewoon van mezelf dat ik voorzichtig met mijn spullen omga.

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
Op dinsdag 03 juli 2001 15:45 schreef Makaveli86 het volgende:
En dat zegt meneer met 18 posts, oops 19, sorry...Sukkeltje, ga eens buitenspelen newbie, jij hoort niet thuis tussen de mensen die veel afweten van computers, eerder tussen de Lego...samen met je andere 5-jarige vriendjes.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 16:04 schreef MGSNK het volgende:

[..]

En dat zegt meneer met 18 posts, oops 19, sorry...Sukkeltje, ga eens buitenspelen newbie, jij hoort niet thuis tussen de mensen die veel afweten van computers, eerder tussen de Lego...samen met je andere 5-jarige vriendjes.
En jij vind je reactie wel volwassen? |:(

Verwijderd

[..]

Pfffff quaaak quaaaak

Slaat dus nergens op

Newbie op tweakers .. wat zegt dat nou weer

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

[..]

nou nou jongens doe eens lief. :)
en wat betreft die winkel, dat slaat echt nergens op je zou idd gewoon meteen je nieuwe weer mee moeten krijgen.
en ik zech het nog maar eens kijk alles nog ff goed na, ik was laatst iets in elkaar aan het knutselen en dat deed ook helemaal nix (en dan echt nix, geen fan, geen lampje, nix) en later bleek dat het voeding kabeltje van de floppy drive niet goed zat |:( .

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 16:03 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Ik snap ook wel wat jullie bedoelen. Maar de configuratie die ik heb aangeschaft, zou net zo goed in een kant en klaar systeem kunnen worden gezet.

En ik heb er echt geen lol in om mijn zuur verdiende systeempje kapot te maken ofzo. Ik bereid me echt wel voor. Alle handleiding lezen van AMD, GlobalWIN en Arctic Silver. Ik weet echt wel wat ik doe. Ik ga er rustig voor zitten, alles goed vastzetten, koelpasta er netjes op doen. Ik ben echt een pietje precies als het op dat soort dingen aantkomt. Alles kabeltjes mooi wegwerken enz enz.

Zelfde met software instaleren, ik heb alle sites afgezocht naar mogelijk problemen en oplossingen. 4 in 1 driver downloaden, alle detonators geprobeerd. Verschillende dirvers voor me promise controller noem het maar op. Zoals met die SBLive kaart. Ik da8 dat die alleen maar conflicten zou geven met de KT133A chipset.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, daarom ben ik zo gefrustreerd, ik weet gewoon van mezelf dat ik voorzichtig met mijn spullen omga.
Daar gaat het niet om. Alles kun je leren met boekjes, maar het gaat om KENNIS en INZICHT.

Denk je dat als jij een auto in onderdelen koopt en de BOEKJES hebt hem goed rijdend in elkaar krijgt

LOSER

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:30

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Jammer weet niemand schijnbaar dat die temp "jah hij werd max 55'C" ONDER de scoket is. Bij de een er tegen aan, de ander heeft em platgedrukt. Das dus de BUITENKANT van je proc en niet je CORE temp. Die ligt bij Athlons namelijk nog eens 20-30'C hoger. Hoezo athlons worden niet warm? ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 15:29 schreef Makaveli86 het volgende:

Op dinsdag 03 juli 2001
schreef Schizophrenic het volgende:

Kijk, als jij een pc uitzoekt, hem zelf in elkaar sleutelt moet je achteraf niet aankomen zeuren als het installeren niet gladjes verloopt. Dat is het spel. Jij verdient wat pieken door het zelf te doen, maar daar heb je ook de shit van. Daarom lever ik geen losse onderdelen meer
Typisch antwoorden van mensen die zelf op een Technische dienst werken of deze spullen leveren.

Kijk, als je deze componenten los verkoopt, dan kun je het verwachten dat er mensen terugkomen met een verrotte.
Zolang niet valt aan te tonen dat dit door verkeerde installatie/gebruik of overklokken gebeurd is, zal hij gewoon vergoed moeten worden. Daar flippen de hardware boertjes inmiddels een beetje van natuurlijk, omdat zei in een hoop gevallen het idee hebben dat de gebruiker hem door stommiteit heeft gesloopt.
Maarja, dat valt niet altijd aan te tonen :)

En het risico van zelfbouwen, dus eigen risico is achterhaald. Vertel jij je klant bij het verkopen van een proc. al bij voorbaat dat ze geen garantie hebben omdat ze hem zelf inbouwen |:( Bull.

Tja en geen losse componenten meer verkopen is voor de meeste bedrijven geen optie natuurlijk.

De hardware boertjes flippen gewoon hard dat ze zoveel van die dingen moeten omruilen. Die domme gebruikers kunnen ook niks ;)

• MGSNK
Op dinsdag 03 juli 2001 16:11 schreef Makaveli86 het volgende:

LOSER
IID je zegt het al zelf, je bent zeker een grote loser, teneerste verzin eens een originele naam, ten tweede kom maar eens met een originele icon, ten derde hou eens op met afkraken van anderen voordat je een ban krijgt, ten vierde ....... ik zie meteen dat je hier niet thuis hoort :Z

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
Makaveli, ik zou als ik jou was je r*tkop hier niet meer vertonen... tenzij je weer voorschut wilt staan...

En je hoeft me ook niet te bedreigen met dingen als 'kom maar voor me staan, ik sla je kop doormidden', zoals je dat net deed via icq Express, want daar ben ik niet bang voor :Z

Verwijderd

is het weer puberdag vandaag ;)

• MGSNK
hmmmm, ja zou best kunnen eigenlijk, en kijk niet naar mij, ik vertoon geen onzinnig gedrag, ik ben het gewoon oneens met het gedrag dat sommige mensen hier vertonen, en daar kom ik ook voor uit :Z

I rest my case (for some time)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 16:11 schreef Makaveli86 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Alles kun je leren met boekjes, maar het gaat om KENNIS en INZICHT.

Daar klopt dus ook helemaal niets van zie hieronder pff..
Wat ben jij een triest figuur.. ik heb alles al mee gemaakt sinds de Commedore 64.. KENNIS EN INZICHT heb ik voldoende. Ik kan me echt ergeren aan zulke domme figuren als jouw.

En hoe wil jij dingen anders leren dan |:( door de hele dag uit je neus gaan zitten vreten zoals jij. Kennis en Inzicht verkrijg je door de leren. En jawel dat doe je door te lezen en door te bestuderen. En dat allemaal uit boeken, manuals en online tutorials en forums zoals deze!

Verwijderd

Topicstarter
Nou om eindelijk weer ontopic te komen...

Ik moet dus ff 580 pieken op tafel leggen voor een nieuwe processor.

Mijn ouwe wordt opgestuurd naar de leverancier (AMD) om te kijken of de processor overgeclocked was :? raar maar waar. Sinds wanneer houdt de processor een log bij om te kijken of zo'n ding overgelcocked is geweest.

Dus als alles goed is krijg ik hopelijk z.s.m. alle kosten vergoed. Iets van 600 piek. Want de processor draaide gewoon 10x133.

Heeft iemand enig idee waar ze daar gaan doen met die processor? En hoelang zoiets kan gaan duren. Ik vind dit maar een rare gang van zaken.

Verwijderd

zal wel een tijdje duren. Aan een proc. kunnen ze bij AMD een hoop zien....
Vraag alleen niet hoe

Verwijderd

Vraag om een schriftelijke bevestiging van de afspraak. Als zij formeel gaan doen...
Stel schriftelijk een termijn vast waarbinnen de zaak helder moet zijn en vraag om een officieel document van AMD indien ze zeggen dat ie overclocked was.
Verder moet ik nog even kwijt dat in dit topic soms vrij respectloos en intolerant gereageerd wordt. Alsof daar ook maar iemand wijzer van wordt. Zouden die computerspelletjes dan toch agressief gedrag in de hand werken? ;)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op dinsdag 03 juli 2001 17:40 schreef BoZ het volgende:
Vraag om een schriftelijke bevestiging van de afspraak. Als zij formeel gaan doen...
Stel schriftelijk een termijn vast waarbinnen de zaak helder moet zijn en vraag om een officieel document van AMD indien ze zeggen dat ie overclocked was.
Verder moet ik nog even kwijt dat in dit topic soms vrij respectloos en intolerant gereageerd wordt. Alsof daar ook maar iemand wijzer van wordt. Zouden die computerspelletjes dan toch agressief gedrag in de hand werken? ;)
Mee eens, schriftelijk laten bevestigen want voor je het weet ben je genaaid :(

Die-hard Brexiteer

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:30

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 03 juli 2001 17:42 schreef BeyondHorizon het volgende:

[..]

Mee eens, schriftelijk laten bevestigen want voor je het weet ben je genaaid :(
Nou jah, dan hou je er ms toch nog wat aan over :*

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Trek al je kaarten uit 't moederbord. Heb je nog steeds 4 rooie lampjes, dan is je mobo kaduuk. Dan hoop ik voor je dat het garantie werk is.

Suc6 ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 17:40 schreef BoZ het volgende:
Bedankt voor je reactie. Ik ga er morgen wel ff met me pa over hebben wat ik precies moet zeggen. Inderdaad precies zoals jij zei, gewoon schriftelijk laten bevestigen.

Maargoed morgen moet ik als het goed is me nieuwe processor binnen hebben.

Maar weet iemand misschien wat ze dan met zo'n processor gaan doen. Ik neem aan dat ze met overclocken bedoel je L1 bruggen verbinden. Dat ze daar naar kijken.

Maar ik maak me verder geen zorgen, ik weet dat het niet aan mij ligt. Ik heb alles gedaan 'volgens het boekje' En alle instructies duidelijk gevolgd die op de sites staan van AMD, GlobalWIN en Arctic Silver.

Kan morgen beter met me digicam de installatie van me processor opnemen ;) Ik vind toch dat er erg moeilijk over gedaan wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 17:49 schreef Gemballa het volgende:
Trek al je kaarten uit 't moederbord. Heb je nog steeds 4 rooie lampjes, dan is je mobo kaduuk. Dan hoop ik voor je dat het garantie werk is.

Suc6 ermee.
Alle kaarten eruit nog steeds rood. Maar ik heb de mobo meegestuurd, en ze hebben de mobo getest zeiden ze. En die was goed. Dus ik zie het morgen wel.

Toch vind ik het vreemd dat zoiets zomaar kan gebeuren. Ik bedoel als zo'n ding 8 dagen prima loopt rond de 45 graden, en dan er zomaar mee ophoudt. Merkwaardig (8>

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 17:51 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Maar weet iemand misschien wat ze dan met zo'n processor gaan doen. Ik neem aan dat ze met overclocken bedoel je L1 bruggen verbinden. Dat ze daar naar kijken, of ergens anders naar?

Maar ik maak me verder geen zorgen, ik weet dat het niet aan mij ligt. Ik heb alles gedaan 'volgens het boekje' En alle instructies duidelijk gevolgd die op de sites staan van AMD, GlobalWIN en Arctic Silver.
*Kick zie vraag hierboven*
Pagina: 1