Lege doos levering iPhone 7 gitzwart 128

Pagina: 1
Acties:
  • 3.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-Kurt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-07 20:54
Gisteren levering verzonden via china naar nederland. Chauffeur liet mijn moeder tekenen en was weg doos was totaal leeg. Zat helemaal niks in. Alleen de bruine verpakking. Heb vermoeden dat UPSman er voor iets tussen zit , hij moet gevoeld hebben dat de doos te licht was maar zette die op de doos van de watch , liet mijn moeder tekenen en ging er vandoor. Dankzij Synology Surveillance en Nas beelden van de doos tot ik ze opendeed. Maar Apple is er niet in geïnteresseerd. Zij gaan kijken of er ergens gewicht is verloren.

IMEI Numbers for Item 000020 359207076792751
Serial Numbers for Item 0020 DNQSHTKUHG7P

Als iemand op marktplaats deze tegenkomt gelieve te laten weten.

Nu rechtsbijstand inschakelen tegen Apple. Alle camerabeelden van moment aanbellen (mobotix T24) oprit, gang woonkamer van morgens tot avonds apart opgeslagen maar politie zei dat ze mij gewoon geloven en dat gaan opnemen met UPS. Maar verwacht er niet te veel van zeiden ze.

Nu vraag ik me af of iemand dit weet maar de bruine dozen rond de dozen van apple, apple watch doos was mooi dichtgeplakt met bruine tape en doos iPhone doorzichtige tape, heel slordig en was doorgesneden in lengt en was dezelfde tape maar dan dwars een beetje overgeplakt. Moest dat ook bruine zijn? Dat is duidelijk te zien, dat de ups jongen zo aanbelt met doorzichtige tape.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit soort zaken wordt niet opgelost met gerechtigheid maar gewoon door verzekeringen (zonder op zoek te gaan naar een dader). Daarvoor heb je niet zoveel bewijs nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 09:50
Dat is wel heel bizar. Zou je niet verwachten van UPS. UPS is echt de Ferrari van alle bezorgservices.
Als het met GLS was, kon ik je bij voorbaat al vertellen dat het niet aankwam of dat er een komkommer in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:24
kx22 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:21:
Dat is wel heel bizar. Zou je niet verwachten van UPS. UPS is echt de Ferrari van alle bezorgservices.
Als het met GLS was, kon ik je bij voorbaat al vertellen dat het niet aankwam of dat er een komkommer in zat.
Wat is dit nou weer voor een reactie. Beide partijen zijn gerenommeerde pakketbezorgdiensten, dus ik snap niet waar jouw wijsheid vandaan komt dat GLS zendingen vervangt door komkommers of niet levert...

Wat betreft verhaal van topicstarter, ook zonder camerabeelden weet UPS wel wie welke zending heeft afgeleverd, dus dat is het probleem niet. De uitdaging lijkt mij om te bewijzen dat het pakket van de iPhone leeg was ten tijde van levering. UPS weegt elk pakket na ontvangst in het sorteercentrum, maar ik ga er niet vanuit dat dit in elke stap van het proces herhaalt wordt. Sterkte iig met het aanvechten van bovenstaande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 09:50
paul-s83 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:19:
[...]

Wat is dit nou weer voor een reactie. Beide partijen zijn gerenommeerde pakketbezorgdiensten, dus ik snap niet waar jouw wijsheid vandaan komt dat GLS zendingen vervangt door komkommers of niet levert...

Wat betreft verhaal van topicstarter, ook zonder camerabeelden weet UPS wel wie welke zending heeft afgeleverd, dus dat is het probleem niet. De uitdaging lijkt mij om te bewijzen dat het pakket van de iPhone leeg was ten tijde van levering. UPS weegt elk pakket na ontvangst in het sorteercentrum, maar ik ga er niet vanuit dat dit in elke stap van het proces herhaalt wordt. Sterkte iig met het aanvechten van bovenstaande!
Gerenommeerd?
GLS?
Dan stelt dat zeker weinig voor.

Als je wel eens een levering hebt gehad van UPS waar iets waardevols in zit, komen ze zelfs met 2 man aan. Bij GLS mag je blij zijn dat ze het ergens iets richting je huis dumpen.
Waardeloos bedrijf, totaal niet te vergelijken met UPS.
Letterlijk elke bezorger heeft een slecht humeur.

Dan nog liever Post NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Oh dit is wel heel erg zeg, heb ook vaker gehad bij online opgezette reparaties via Apple dat UPS mijn iPhone ophaalt en deze dan uiteindelijk verloren wordt opgegeven.. volgens mij is dat ook heel aantrekkelijk aangezien de medewerker van UPS de iPhone zelf ophaalt en meeneemt. Ik zie dan niet wat er daarna met het toestel gebeurt. Kan ze dus ook niet echt de "Ferrari" onder de bezorgservices noemen..

Als je sporen ziet dat de doos is opengemaakt en geplakt is met verschillende soorten tape, dan is dat sowieso al verdacht. Bij Apple zouden ze dat niet doen.

hi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kan je, nu je een paar keer adem hebt gehaald, misschien de TS herschrijven in begrijpbare taal als een samenhangend verhaal?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-07 22:00
Ik snap geen hout van het verhaal. Waarom laat je een iPhone uit China komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:16
coenox schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:45:
Ik snap geen hout van het verhaal. Waarom laat je een iPhone uit China komen?
Als je bij Apple zelf besteld wordt hij vaak verstuurd vanuit China. Hij heeft de telefoon gewoon zelf bij Apple.com besteld denk ik.

Klote dat je moeder hem heeft aangenomen. Ik zou zelf ook proberen contact op te nemen met UPS (Alhoewel ze feitelijk een contract hebben met Apple en niet met jou) en proberen te achterhalen in welke sorteercentra's hij is geweest en wat het gewicht was van het pakketje.

Maar meestal worden deze dingen gestolen door de bezorgers. En daartussen heb je geen weegmoment.

Apple is wel zelf verantwoordelijk voor de verzending en je moet gewoon Apple aansprakelijk stellen want die hebben niet geleverd wat ze zouden moeten leveren en alles wat daartussen gebeurd is in principe niet jouw probleem.

Wel bijzonder zuur zeg.

Voor de mensen die het niet snappen: Hij heeft camerabeelden van het moment dat het pakketje in ontvangst genomen werd tot aan het moment van openen.

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 13-10-2016 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:54
*knip* GLS zwart maken, terwijl dit om UPS gaat is niet de bedoeling.

UPS is bij mij half om half. Hangt beetje van het weer af.

Maar dit is eigenlijk offtopic:

Ontopic: Bij politie dit melden en volgens mij moeten ze je wel iets op papier kunnen geven dat je inderdaad niks hebt mogen ontvangen behalve een lege doos. Met dat papier kun je vervolgens bij de verkopende partij gaan praten hierover.

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 13-10-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:03

LankHoar

Langharig tuig

RedHat schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:51:
[...]
Apple is wel zelf verantwoordelijk voor de verzending en je moet gewoon Apple aansprakelijk stellen want die hebben niet geleverd wat ze zouden moeten leveren en alles wat daartussen gebeurd is in principe niet jouw probleem.
Precies wat ik dacht, hoewel ik me afvraag hoe het zit met tekenen. Ben je niet verplicht om eerst te kijken of het op het eerste oog goed lijkt? Waar is anders die handtekening voor? Hoe denkt een rechter daar meestal over?

Overigens, erg vervelende situatie voor je dit. Dure grap..

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met de iPhone zelf te maken en past beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op.

3i > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zet het topic op slot, want ik snap je doel van het topic niet. Als je wat concretere vragen hebt, gooi ik het topic weer open.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.