Gisteren levering verzonden via china naar nederland. Chauffeur liet mijn moeder tekenen en was weg doos was totaal leeg. Zat helemaal niks in. Alleen de bruine verpakking. Heb vermoeden dat UPSman er voor iets tussen zit , hij moet gevoeld hebben dat de doos te licht was maar zette die op de doos van de watch , liet mijn moeder tekenen en ging er vandoor. Dankzij Synology Surveillance en Nas beelden van de doos tot ik ze opendeed. Maar Apple is er niet in geïnteresseerd. Zij gaan kijken of er ergens gewicht is verloren.
IMEI Numbers for Item 000020 359207076792751
Serial Numbers for Item 0020 DNQSHTKUHG7P
Als iemand op marktplaats deze tegenkomt gelieve te laten weten.
Nu rechtsbijstand inschakelen tegen Apple. Alle camerabeelden van moment aanbellen (mobotix T24) oprit, gang woonkamer van morgens tot avonds apart opgeslagen maar politie zei dat ze mij gewoon geloven en dat gaan opnemen met UPS. Maar verwacht er niet te veel van zeiden ze.
Nu vraag ik me af of iemand dit weet maar de bruine dozen rond de dozen van apple, apple watch doos was mooi dichtgeplakt met bruine tape en doos iPhone doorzichtige tape, heel slordig en was doorgesneden in lengt en was dezelfde tape maar dan dwars een beetje overgeplakt. Moest dat ook bruine zijn? Dat is duidelijk te zien, dat de ups jongen zo aanbelt met doorzichtige tape.
IMEI Numbers for Item 000020 359207076792751
Serial Numbers for Item 0020 DNQSHTKUHG7P
Als iemand op marktplaats deze tegenkomt gelieve te laten weten.
Nu rechtsbijstand inschakelen tegen Apple. Alle camerabeelden van moment aanbellen (mobotix T24) oprit, gang woonkamer van morgens tot avonds apart opgeslagen maar politie zei dat ze mij gewoon geloven en dat gaan opnemen met UPS. Maar verwacht er niet te veel van zeiden ze.
Nu vraag ik me af of iemand dit weet maar de bruine dozen rond de dozen van apple, apple watch doos was mooi dichtgeplakt met bruine tape en doos iPhone doorzichtige tape, heel slordig en was doorgesneden in lengt en was dezelfde tape maar dan dwars een beetje overgeplakt. Moest dat ook bruine zijn? Dat is duidelijk te zien, dat de ups jongen zo aanbelt met doorzichtige tape.