Mijn vraag.
Hoe komt het dat ik nooit via de gforce experiance the drivers kan instaleren, altijd aan het einde krijg ik de melding dat de drivers niet zijn geinstalleerd.
Krijg melding dat er nieuwe drivers zijn, kan ze dan download en gaat installeren beel knippert meerdere malen en aan het eind overzicht dat het niet geinstalleerd is.
Ik baal daar nu helemaal van vanwege een bericht dat ik las dat de drivers vanaf december niet meer los te doenloaden zijn en het alleen via de gforce experiance kan worden gedownload en geinstalleerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windos 10 64 bit.
2 maal msi gforce 970.
i7 3930k
128gb ssd van crucial M4 waarv windos op staat.
256 gb ssd van crucial M4voor games.
moederbord MSI X79A-GD45 (
.
16GB carsair vengeance CL9 quad kit.
coolermaster TPC 800 CPU koeler.
2 maal coolermaster excalibur 120mm fans.
behuizing een coolermaster haf 932 advanced.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op internet gezocht, maar waren allemaal andere problemen dan zoals ik het heb.
...
Hoe komt het dat ik nooit via de gforce experiance the drivers kan instaleren, altijd aan het einde krijg ik de melding dat de drivers niet zijn geinstalleerd.
Krijg melding dat er nieuwe drivers zijn, kan ze dan download en gaat installeren beel knippert meerdere malen en aan het eind overzicht dat het niet geinstalleerd is.
Ik baal daar nu helemaal van vanwege een bericht dat ik las dat de drivers vanaf december niet meer los te doenloaden zijn en het alleen via de gforce experiance kan worden gedownload en geinstalleerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windos 10 64 bit.
2 maal msi gforce 970.
i7 3930k
128gb ssd van crucial M4 waarv windos op staat.
256 gb ssd van crucial M4voor games.
moederbord MSI X79A-GD45 (
16GB carsair vengeance CL9 quad kit.
coolermaster TPC 800 CPU koeler.
2 maal coolermaster excalibur 120mm fans.
behuizing een coolermaster haf 932 advanced.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op internet gezocht, maar waren allemaal andere problemen dan zoals ik het heb.
...