Toon posts:

Mijn 17" Dell Monitor is Defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell monitor van 17" thuis liggen.
Deze geeft ineens erg licht beeld, bijna kleurloos, en horizontale strepen. Vervolgens hoor je een hoop geknetter aan de achterkant van het apparaat. Ik heb hem opengemaakt en wanneer ik de monitor aanzette zag ik aan de achterkant soort van lichtflitsjes, hier komt ook het geknetter vandaan. Het is een soort van een kortsluiting denk ik. Kan iemand me alsjeblieft helpen, het model is niet meer leverbaar en mijn garantie is voorbij.

Gothan

Verwijderd

mmmm, ik denk dat niemand hier je kan helpen.
en persoonlijk denk ik ook nog dat deze monitor een beetje d00d is en beveel het aan om het niet meer aan te zetten

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 15:38

-Stef-

Slainthe!

Inderdaad. Dichtschroeven die handel en je spaarbankboekje plunderen voor een 19".

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Kijk uit met het openschroeven van een monitor. Als je er geen verstand van hebt, moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven, of je moet zin hebben in een flinke oplawaai. Een monitor houdt namelijk een hele tijd z'n spanning vast zonder dat ie in het stopcontact zit...
Gewoon een nieuwe monitor kopen...

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:03 schreef Martijn het volgende:
Kijk uit met het openschroeven van een monitor. Als je er geen verstand van hebt, moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven, of je moet zin hebben in een flinke oplawaai. Een monitor houdt namelijk een hele tijd z'n spanning vast zonder dat ie in het stopcontact zit...
Gewoon een nieuwe monitor kopen...
En dit doet heel erg zeer,
Dit doe je dus ook 1 keer en nooit meer :'(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 19:53

Gallus

Cheesy

Wat jij nu vertelt is mij ook overkomen met m'n Dell 17" (sony trinitron). Beschrijving klopt precies.

Ik heb hem in een hoge container bij het grofvuil gegooid dat zware ding. (Container was bijna leeg: BAAAAAAAAAAANG!!!!!) :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Pagina: 1