Toon posts:

Win7 x64 Ultimate (legaal) vreemde registerwaarden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hoewel ik aardig bekend ben met windows 7 als systeem en zo ook het register merkte ik vandaag op dat er enkele vreemde waardes in stonden. Ik heb het dan over de normaal gesproken verborgen sleutels waarvoor je speciale rechten moet hebben.

Ik zal hier de sleutels neer zetten en omschrijven wat er voor waarden bij staan maar het lijken symbolen uit het oude Egypte of een arabisch toetsenbord :)

Deze bijv.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SAM\SAM\Domains\Builtin\Aliases\Members\S-1-5-80-956008885-3418522649-1831038044-1853292631\876402C0

Heeft als waarde een omgekeerde u waarvan de rechter poot langer is? Of een iets te brede n net hoe je het ziet.

Verder valt het me op dat er veel lege waardes hebben, veel Reg_none en dan enkel een grootte en een type aanduiding. Ik zie het voor het eerst omdat ik mbv een programma ben gaan rondneuzen en mezelf permissions heb gegeven zodat ik ook kon zien wat daar verborgen was. Lijdt geen twijfel dat ik daar niks te zoeken heb maar van de andere kant wil ik voor ozver mogelijk wel weten wat er op mijn kastje gebeurd en waarom. Ik heb wat gegoogled maar stuitte op engelstalige forums en tsja ga daar maar eens vertellen dat je een omgekeerde u zag met een langer pootje :)

hoop dat jullie hier wat meer over weten alvast bedankt.

Groet Paul

Btw dit is m: Ƞ
...

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:43:
... Lijdt geen twijfel dat ik daar niks te zoeken heb maar van de andere kant wil ik voor ozver mogelijk wel weten wat er op mijn kastje gebeurd en waarom...
Voordat je allemaal dingen gaat slopen, is het misschien beter om je eerst in te lezen.
Dit https://www.microsoftpres...nals-part-1-9780735648739 is een goed begin. Als je 'm uit hebt, kun je aan deel 2 beginnen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Oh thanks maar ehm slopen is geen punt zet er zo een nieuwe op rekende er echter op dat er wellicht iemand was die me reeds voor was geweest?

Verwijderd

Topicstarter
Heb moeite met lezen met name een geringe aandachtspanne en verhoogd afleidbaar vandaar dat zulke lappen tekst aan mij niet besteeed zijn.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hmmz. Je zit momenteel in je registry te vrotten met een programma wat z'n code pages niet op orde heeft. Ik zou in ieder geval niks saven, tenzij je dolgraag je windows opnieuw wil installeren

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:38
Dat is de letter etha (kleine e) uit het Griekse alfabet.
Pagina: 1