T-Mobile heeft storing activeren nieuwe simkaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michivu
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 09:31
Sinds afgelopen vrijdag heeft T-Mobile last van het niet kunnen activeren van nieuw verstrekte simkaarten. Dit komt naar eigen zeggen door een technische storing. Verder hebben ze geen informatie vrijgegeven.

Ik plaats een hierover een topic, aangezien er zich nog steeds nieuwe gevallen voor doen (gisteren en vandaag), omdat T-Mobile totaal niet communiceert naar gebruikers toe. Nergens is er een waarschuwing te vinden.

Het probleem kan als volgt worden beschreven:

Wanneer je je nieuwe simkaart online activeert kan deze geen verbinding maken met het netwerk. Je oude simkaart deactiveert echter wel. Je hebt dus effectief geen service meer.

Zoals eerder genoemd, dit speelt al sinds vrijdag. Volgens de klantenservice zou het probleem toen binnen 24 uur worden opgelost.

Ik hoop dat de waarschuwing iemand een hoop ellende kan besparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit speelt dan echt al veel langer, 3 weken terug werkte het ook al niet en kreeg ik exact dezelfde informatie.
Maar, weet niet of een topic hiervoor op z'n plaats is..

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je ook bronnen / screenshots over dit probleem? Ik kan het dan insturen als nieuwsbericht en wellicht verschijnt het dan op de FP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michivu
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 09:31
rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:22:
Heb je ook bronnen / screenshots over dit probleem? Ik kan het dan insturen als nieuwsbericht en wellicht verschijnt het dan op de FP.
https://forum.t-mobile.nl...mkaart-272040/index1.html

Je wordt via de klantenservice doorverwezen naar dit forum topic waar ze updates geven over het probleem. Verder staan er klachten op hun social media webcare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dank voor de link.

Aangezien er verder weinig discussiewaarde is, buiten 'ik ook' reacties, gaat hier een slotje op.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 10:04 ]

Dit topic is gesloten.