Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• speedyty
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-01 10:52
Er was hier al eerder en forum over gemaakt, maar die was afgesloten...

Er is meer informatie, het spel crashed als ik vlak bij 1 van de gebouwen in het spel komt.
Helaas moet ik in dat gebouw komen om de missie te halen.
Misschien weet iemand een manier om de missie te skippen ofzo, of misschien moet ik langzamer naar het gebouw toe lopen of???

Info van vorige forum:
Het echte probleem zit em in het niet legaal hebben van de game, hij kost 15 euro dus op zich zou ik hem wel kunnen kopen. Maar ik ben nu gewoon nieuwsgierig waarom het alleen bij dit gebouw gebeurt en als uit die nieuwsgierigheid 30 euro verdient kan worden zou dat natuurlijk mooi meegenomen zijn. :3

mocht het nog helpen een filmpje van wat er in game gebeurt met in de discription een screen shot wat daarna te zien is.

YouTube: Assassin's Creed® Unity keeps crashing, help! (see discription)

(video settings lager zetten heb ik al gedaan, maar alleen maar met de "basic" knop van ultra high naar low, maar misschien pak ik hier niet alle video settings mee ofzo???)

nog even wat achtergrond informatie inc. reden waarom ik denk dat het aan dit ene gebouw ligt;
1) ik heb tot bij dat lvl geen klachten gehad
2) zowel bij dat filmpje als alle andere keren ben voor lange tijd redelijk dichtbij het gebouw (op het filmpje waar ik in het water duik links van mij)
3) ik heb 2 uur lang afk gestaan aan de andere kant van het gebouw binnen de muren van het "kasteel" en toen had ik nergens last van tot ik weer dichterbij het gebouw kwam.

hoogachtend, ;)

Speedyty

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Misschien was ik niet duidelijk: voor ondersteuning van je illegale zooi ben je hier aan t verkeerde adres. 'Op zich zou ik': 8)7

Daarnaast; als je topic gesloten is en je wilt het heropenen: neem dan contact op met de moderator die het sloot. Op eigen houtje verder gaan is geen goed plan. Mijn DM staat open.

Lustucru wijzigde deze reactie 11-10-2016 01:09 (30%)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True