Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor in winkel om reparaties mee te volgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:53
Mijn vraag
Voor in mijn winkel ben ik op zoek naar software waarbij ik reparaties van een klant kan bijhouden. Ook wil ik graag een barcode op de verschillende producten plakken die binnenkomen zodat we deze niet kunnen kwijt raken. Voor de klant vind ik het fijn om te zien wat wij in het verleden hebben gedaan met zijn hardware, het is niet nodig dat deze dat ook ziet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik nu nog geen software. Ik heb wel het een en ander getest. Het liefst iets opensource zodat ik er misschien ook nog aan kan sleutelen wanneer nodig.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ostickets, orts en wat andere gratis software geprobeerd. Geen van deze voldoen aan mijn eisen.

Alle reacties

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 20:47

heuveltje

KoelkastFilosoof

sjaakmans schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:33:
Mijn vraag

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ostickets, orts en wat andere gratis software geprobeerd. Geen van deze voldoen aan mijn eisen.
Vertel ook even waarom bv orts niet aan je eisen voldeed, want dat is juist het type software dat voor dit soort dingen bedoeld is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• sjaakmans
Goeie, daar had ik niet aan gedacht. Ik krijg het niet voor elkaar om de hardware van de klant te labelen. Dat is voor mij heel belangrijk. Soms hebben we wel eens dat acculaders door elkaar gehaald worden, of dat de klant deze niet mee geeft. We schrijven het wel op maar gaat helaas niet altijd goed.

Of weet jij hoe je dit kan regelen? Dan ben ik heel blij, maar ik kon het niet vinden bij otrs. Ik zag alleen dat je tickets kon inschieten en dat was het dan wel.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:45

Onbekend

...

Heb je al een barcodesticker-printer?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• sjaakmans
Ja nog een dymo printer maar als iets anders nodig is maakt dat niet uit.

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11 17:14
Misschien heel simpel gedacht. Maar wat dacht je om in eerste instatie aan mensen te vermelden dat de oplader niet per se mee hoeft.

Totaal geen oplossing voor je echte vraag. Maar soms is het gewoon wijs om het probleem eerst kleiner te maken alvorens het te tacklen.

Always look on the bright side of life.

Pagina: 1