Dit is misschien een hele domme vraag maar ik ben echt een groentje op dit gebied. Ik ben verhuisd voor mijn studie maar ik zit nu in een appartement met meerdere mensen op hetzelfde adres. Het probleem is echter dat de Wi-Fi wordt geregeld door een man boven mijn gedeelte. Ik zou het wel vertrouwen als ik niet wist dat deze man zelf al jaren bij een bepaald electronicabedrijf werkt en dus wel verstand heeft van dit soort zaken.
Mijn vraag is dus of er een manier is om te zien of dit gewoon enkel via een kastje o.i.d. gaat en dat hij voor de rest de betalingen regelt of dat het misschien kan zijn dat het op zijn computer is aangesloten en hij mijn gegevens kan krijgen.
Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik mijn gegevens erg graag beschermd wil houden en ik niet leuk iemand direct vertrouw na hem één keer gesproken te hebben.
Mijn vraag is dus of er een manier is om te zien of dit gewoon enkel via een kastje o.i.d. gaat en dat hij voor de rest de betalingen regelt of dat het misschien kan zijn dat het op zijn computer is aangesloten en hij mijn gegevens kan krijgen.
Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik mijn gegevens erg graag beschermd wil houden en ik niet leuk iemand direct vertrouw na hem één keer gesproken te hebben.