Ik snap dat het laat is, maar dat geld ook voor ons als lezers, dus graag leesbare stukjes alstublieft. 
nieuws: 'Nintendo NX gaat 299 dollar kosten en richt zich op 1080p60-gameplay'
Suggestie:
De moderators hebben de informatie in hun eigen woorden geplaatst, zodat de lekker anoniem blijft.
Ook staat er echt wel echt heel vaak 'lekker' en 'lekken' in dit stukje, wat niet echt optimaal leest.
Goed, verder met de inhoud:
Allereerst wordt er hier iets geclaimed zonder dat daar een basis voor is.
Daarnaast vond ik nog een vertaalfoutje.
nieuws: 'Nintendo NX gaat 299 dollar kosten en richt zich op 1080p60-gameplay'
Het is een tijdje geleden dat ik Nederlands gehad heb maar, naast dat deze zin voor geen meter loopt, kan de bijzin op het laatst volgens mij ook niet. Wat doet die komma daar, en waarom staat er twee keer zelf in de zin?De lekker zelf blijft anoniem en de moderators plaatsen de informatie zelf, in hun eigen woorden.
Suggestie:
De moderators hebben de informatie in hun eigen woorden geplaatst, zodat de lekker anoniem blijft.
Ook staat er echt wel echt heel vaak 'lekker' en 'lekken' in dit stukje, wat niet echt optimaal leest.
Goed, verder met de inhoud:
Allereerst wordt er hier iets geclaimed zonder dat daar een basis voor is.
Wellicht dat 32GB duurder is dan een blanco Blu-Ray schijfje, maar ik heb geen idee hoe Nintendo inkoopt. Ook hoeven natuurlijk niet alle games 32GB in beslag te nemen. Ik kan me goed voorstellen dat 8GB wel goedkoper is dan het persen van een BD, maar dat blijft speculatie. Misschien is het ook wel helemaal geen nadeel, omdat het opweegt tegen de ingecalculeerde kosten van piraterij, of het ontwikkelen van optische media die draagbaar af te spelen is. Sony heeft daar geloof ik wel wat ervaring mee. Of is het voor de 3DS ook een nadeel dat de games op flash storage staan?Een nadeel is dat ze duurder zijn om te produceren.
Daarnaast vond ik nog een vertaalfoutje.
Uit de bron:Er komt ook een bundel met de console en minstens een game erbij. Die bundel zou 399 dollar kosten.
Hoe dat van onbekende informatie naar minstens met een game erbij gaat is mij onduidelijk. Wel lijkt het me logisch dat er bundels zijn met games, maar het staat niet in de bron. Ben je nou dus de bron voor ons aan het vertalen verslaan, of ben je zelf conclusies aan het trekken? Uit de schrijfstijl blijkt het laatste in ieder geval niet. Honderd dollar verschil voor alleen een game lijkt me overigens nogal veel, dus als er dan toch gespeculeerd wordt, dan kan er wellicht een vergelijking getrokken worden met de release van de Wii U.The NX is currently set to have a bundle option.
The contents of this bundle is currently unknown.
Bundle price is currently sitting at $399.99
[ Voor 3% gewijzigd door Caviatjuh op 11-10-2016 16:45 . Reden: Schijnbaar was het voor mij ook laat, verkeerde nieuwsitem gelinkt. :p ]