Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Schoolwerk, Games zoals : H1Z1 en CS:GO
•Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn voorkeur is een prijs van rond de 700 / 800 euro.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, deze heb ik nog niet.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede video kaart. Dat is eigenlijk het enige waar ik over geïnformeerd ben. Vandaar ook dit topic.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, het maakt me niet zoveel uit welk merk. Als het maar goed werkt en dat alles goed op elkaar is afgesteld.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Het beeldscherm hoeft niet enorm te zijn. Wel zou ik graag een duidelijk beeldscherm willen. De fps maakt niet zoveel uit. Als ik maar niet te veel last heb van lag.
•Ga je overklokken?
Nee, dat is niet mijn bedoeling.
•Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een goede PC voor mij kunnen samen stellen naar mijn wens.
Alvast bedankt!
Groetjes,
iFleu
Schoolwerk, Games zoals : H1Z1 en CS:GO
•Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn voorkeur is een prijs van rond de 700 / 800 euro.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, deze heb ik nog niet.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede video kaart. Dat is eigenlijk het enige waar ik over geïnformeerd ben. Vandaar ook dit topic.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, het maakt me niet zoveel uit welk merk. Als het maar goed werkt en dat alles goed op elkaar is afgesteld.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Het beeldscherm hoeft niet enorm te zijn. Wel zou ik graag een duidelijk beeldscherm willen. De fps maakt niet zoveel uit. Als ik maar niet te veel last heb van lag.
•Ga je overklokken?
Nee, dat is niet mijn bedoeling.
•Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie een goede PC voor mij kunnen samen stellen naar mijn wens.
Alvast bedankt!
Groetjes,
iFleu