Mijn vraag
Mijn vrouw heeft een probleem met haar telefoon.
Ze krijgt sinds een aantal dagen steeds de melding "com.samsung.ipservice is gestopt".
Zo gaat het 2 uur goed en zo krijg je hem om de paar minuten (soms ook meerdere keren per minuut).
Er zit totaal geen patroon in.
Nu hebben we geen idee waar het voor is en waardoor deze foutmelding (ook als je niks doet) komt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S5 Neo
Android 6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Cache legen van de systeemapp com.samsung.ipservice (wordt op diverse forums aangeraden om te doen bij deze foutmelding).
- Zoveel mogelijk apps uitgezet om te kijken of het daardoor komt.
- Getest met en zonder WiFi (beide zelfde resultaat).
- Veel gezocht op google.
Overige informatie
Nu wordt er ook diverse keren aangeraden om een fabrieksreset te doen.
Echter voordat ik dat doe wil ik zeker weten dat we alles geprobeerd hebben.
Ik heb namelijk liever de oorzaak te pakken omdat het anders in de toekomst misschien weer gebeurd.
Iemand enig idee waar het vandaan komt, waarvoor het dient, en waarom deze foutmelding ontstaat?
Mijn vrouw heeft een probleem met haar telefoon.
Ze krijgt sinds een aantal dagen steeds de melding "com.samsung.ipservice is gestopt".
Zo gaat het 2 uur goed en zo krijg je hem om de paar minuten (soms ook meerdere keren per minuut).
Er zit totaal geen patroon in.
Nu hebben we geen idee waar het voor is en waardoor deze foutmelding (ook als je niks doet) komt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S5 Neo
Android 6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Cache legen van de systeemapp com.samsung.ipservice (wordt op diverse forums aangeraden om te doen bij deze foutmelding).
- Zoveel mogelijk apps uitgezet om te kijken of het daardoor komt.
- Getest met en zonder WiFi (beide zelfde resultaat).
- Veel gezocht op google.
Overige informatie
Nu wordt er ook diverse keren aangeraden om een fabrieksreset te doen.
Echter voordat ik dat doe wil ik zeker weten dat we alles geprobeerd hebben.
Ik heb namelijk liever de oorzaak te pakken omdat het anders in de toekomst misschien weer gebeurd.
Iemand enig idee waar het vandaan komt, waarvoor het dient, en waarom deze foutmelding ontstaat?
[ Voor 5% gewijzigd door knorde op 10-10-2016 21:11 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl