Toon posts:

Spectator Mode CS 1.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van de nieuwe spectator mode in CS 1.2? Ik vind het echt super, zo heb je goed overzicht over waar iedereen in het level loopt. Ik heb een demo filmpje gedownload, waarin je de nieuwe spectator mode kan zien.

Waar je het kan downloaden.. Goeie vraag.. ergens op http://www.speakeasy.net maar waar.. ?? Soryy.. ;(

Maar.. let me know what u think..

Verwijderd

Wanneer komt 1.2 uberhaubt uit? eerst komt versie 1.1.0.8 nog toch? Zodat die achtelijke wallcheat niet meer gebruikt kan worden. (voor hoelang vraag ik me alleen af)

Verwijderd

wanneer komt cs 1.2 eigenlijk uit?

Verwijderd

Heeft iemand trouwens proggie om die demo files af te spelen? telkens CS opstarten en dan die irri commands intikken is irri... :)

Verwijderd

Reef, zoek ff naar "geekplay"
..eerste hit op google is al raak waarschijnlijk :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op donderdag 28 juni 2001 22:02 schreef Chante het volgende:
Wanneer komt 1.2 uberhaubt uit? eerst komt versie 1.1.0.8 nog toch? Zodat die achtelijke wallcheat niet meer gebruikt kan worden. (voor hoelang vraag ik me alleen af)
Je moet HL en CS niet door elkaar gaan halen

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het filmpje maar ff ge-upload

SpectatorCS12.asf

Soooww.. Check it out..
(btw, geluid doet het niet..)

Verwijderd

Wooaa!!! Zo'n soort specator roeleert!! :9~

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

in 1.2 worden bugs gefixed ect. komt volgende week uit, iets later de update, dan kan je die spec doen, half juli

hallo

Verwijderd

De bugs eruit... ppff... Dat zeggen ze al wiv hoe lang. Tegen de tijd dat CS echt bug vrij is... Dan benik al aan'et oefenen voor m'n rijbewijs.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Hoezo geen wallcheat? Najah, daar gaat m'n mooie score dan :P Hehehe >:) Ik denk niet dat ze die wallcheat zo een twee drie eruit schrijven, er zijn geloof ik twee versies: 1 die gebruikt maakt van nieuwe textures (die kunnen ze denk ik wel eruit schrijven met goede code) en de andere maakt gebruik van een gemodde opengl driver. (Oftewel, de Asus driver). Veel success met het blokkeren van die asus cheat zooi, als het ze lukt dan zal ik heeeeeel blij zijn :) (Heb namelijk geen asus vidkaart en ben die asus lui meer dan zat). En dan heb je nog de aimbots, die maken gebruik van een "als er een rood pixel op het scherm staat richt dan de muis erop" programmatje... zal ook wel te moelijk zijn om eruit te schrijven. Tenzij ze de support voor nieuwe skins uitzetten en dus originele skins afdwingen, maar dat zie ik ze nog niet doen :P

MechWarrior || Monsters Game

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 29 juni 2001 03:11 schreef Raven_ het volgende:
De bugs eruit... ppff... Dat zeggen ze al wiv hoe lang. Tegen de tijd dat CS echt bug vrij is... Dan benik al aan'et oefenen voor m'n rijbewijs.
Woot tegen die tijd heb je allang kleinkinderen joh :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1