Dvdspeler 7- 800gld limiet, met mp3(MET id3 tags)

Pagina: 1
Acties:

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mogelijk? Een stand-alone dvd speler:

-van maximaal 7- 800 gld (liefst minder...)
-mp3 ondersteuning, MET id3 tags
-hij moet op 2 boxen aangesloten worden (dus surround sound ondersteuning lijkt me niet belangrijk...dolby surround enzo...)
-geen problemen met dvd's afspelen (geluid dat langzaam uit synchroon loopt gedurende de film)(blijven haken bij de kleinste krasjes op de dvd)
-redelijk goede beeldkwaliteit (scherm is maar iets van 55cm diagonaal...)

Bestaat dit? :)
En zo ja, welke merken? Kans groot dat 'ie ook in een "normale winkel" te koop is? (dus niet online)

Thanks als iemand me hierin advies kan geven!

Verwijderd

ff kijken...

[topic=156417]
[topic=168745]
[topic=36995]

mjah. dat kan dus.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gif

• Miletos
  • Niet online
Divido is de enige die ik heb gevonden in de eerste topic MET id3 tag ondersteuning voor MP3's, maar die wordt afgekraakt op beeld kwaliteit.

In die 2e topic hebben ze het over de slechte kwaliteit van VCD afspelen in de Revoy/Lenco en heeft zo te zien ook geen id3 tag ondersteuning

Hiteker heeft in beide topics problemen...

Dus njaaaa (die search had ik zelf ook al gedaan hoor..)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
screw die mp3 optie gewoon (daar heb je toch je comp voor? ) en koop een pioneer dv535 voor 700-800 piek. (regio vrij en de hele muk ofcoz)
Heb je meteen de beste.

• Miletos
  • Niet online
gehehhehe...nja, dat is dus het probleem, dit ding is niet voor mijzelf. IK wil een stand-alone dvd speler, maar m'n moeder heeft nogal een verrotte oude audio cd speler. Nu wil ze een nieuwe, nou leek het haar handig als dat ding ook mp3 afspeelt...dus toen zei ze dat die dvd speler goed was, maar dan moet 'ie ook audio(+mp3) ondersteunen! Ze wil dus niet EN een nieuwe cd speler met mp3 ondersteuning EN een dvd speler kopen...

Dus...tsjaaa, iemand een idee? ;(

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 22:59 schreef Courage het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gif
Oke dit is dus echt de coolste tot nu toe.

• Miletos
  • Niet online
de coolste :?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op vrijdag 29 juni 2001 01:06 schreef 10us het volgende:

[..]

Oke dit is dus echt de coolste tot nu toe.
vind ik niet ik haat search roepertjes >:)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Dat de beeldkwaliteit van de DiViDo niet goed zou zijn is echt onzin. De gebruikte ESS-chipset zorgt echt voor een uitstekend beeld! Met name wanneer je de DiViDo via de scart op je TV aansluit.
Dit zeg ik echt niet omdat wij hem verkopen, aangezien we nog wel meer modellen hebben. Er zijn meerdere Tweakers met een DiViDo: ben benieuwd naar hun mening! :)

Het sprookje dat een speler met een Zoran Vaddis III-chipset beter beeld geeft is nu echt achterhaald......

Normaal worden de spelers online besteld maar hij is eventueel ook eerst bij ons in Amsterdam op afspraak te bekijken, voordat je besluit om er een te kopen.
Pagina: 1