Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis opeens heel traag, scrolt ook niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Amrezy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-11 16:13
Opeens sinds vandaag reageert mijn muis heel traag. Zelfs op de hoogste dpi is die behoorlijk traag. Klikken werkt niet altijd en scrollen gaat niet met de wiel. Muis werkt wel op mijn laptop. Ook een andere muis geprobeerd op mijn pc en deze werkt even slecht. Het enige wat werkt zijn de linker- en rechter muisknop, that's it.

Dingen wat ik heb geprobeerd;
- andere usb poorten (voor en achter)
- opnieuw starten
- mobo drivers zijn allemaal geïnstalleerd (pc is net 2 dagen oud)

mobo; Gigabyte B150-HD3P
muis; Gigabyte XM300
os; Windows 7 home premium x64

De Xtreme Gaming Engine herkent mijn muis ook niet.

Beste antwoord (via Amrezy op 11-10-2016 16:36)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat je beschrijft heeft sowieso niets met hardware te maken - als dezelfde muis prima werkt op ander systeem en een andere op dit systeem even brak doet is het je besturingssysteem dat hoofdverdachte is. Dan is systeemherstel een paardenmiddel, maar zo blijkt in dit geval een effectieve.

Oslik blyat! Oslik!

Alle reacties

• Amrezy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-11 16:13
Uiteindelijk gewoon een systeemherstel gedaan naar gisteren. Ik weet de oorzaak nog niet, maar mocht iemand een idee hebben van hoe het zou komen dan hoor ik het graag.

Dus als iemand tegen het zelfde probleem aanloopt is je beste optie een systeemherstel!

Acties:
  • Beste antwoord

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat je beschrijft heeft sowieso niets met hardware te maken - als dezelfde muis prima werkt op ander systeem en een andere op dit systeem even brak doet is het je besturingssysteem dat hoofdverdachte is. Dan is systeemherstel een paardenmiddel, maar zo blijkt in dit geval een effectieve.

Oslik blyat! Oslik!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 10:48
Waarschijnlijk was het deïnstalleren van de muis driver voldoende geweest, heb dit in de begin dagen met Windows 10 ook een aantal keer gehad met een Logitech G500.