Windows 10 jubileum update geeft zwart/grijs scherm?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 09:58
Mijn vraag

Ik heb een Xbox One S controller en bluetooth adapter gekocht om draadloos op mijn pc te spelen, maar kwam er achter dat ik de jubileum update nog moest instaleren. Dus deze heb ik gedownload en is nu bezig met instaleren denk ik? In het begin zie ik hem met % omhoog gaan en hij start een paar keer op nieuw op, maar momenteel is het scherm al een tijdje zwart/grijs. De update zelf is nu dan zo'n 1.5 uur bezig en ik weet dus niet of hij nu nog verder hoort te gaan of dat ik um uit moet zetten. En als ie wel is vastgelopen weet iemand dan ook hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Bij voorbaat dank ^_^

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/kwxjrep8h/20161010_161000.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Amurion op 10-10-2016 16:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:37

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Een dag later.......

Heb je nog steeds last van?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:58
Vaak als de pc met een Windows 10 update na lange tijd (meer dan 30 min) niks heeft gedaan aan activiteit ..... uitzetten (10 sec knop indrukken of stekker eruit) en dan aanzetten. De pc gaat vaak een kort herstel doen en dan vaak schiet hij door het deel heen waar hij vastliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
hier ook het zwarte scherm probleem na de anni update.. doordat ik een ssd heb kan ik niet bij de safe mode komen. ook al usb stick geprobeerd via media creation tool... en daarna probleem oplossen geprobeerd.. maar win10 ziet geen probleem want het opstarten gaat goed.. totdat de resolutie wordt aangepast bij het inlogscherm :/

mocht iemand hier iets op weten graag