Betse Tweakers,
Ik ben weer is op zoek naar een nieuwe gadget.
Ik zoek een?
Note 7
S7 Edge
iphone 7 plus
p9 plus
oneplus3(lastig)
BB?
Pixel XL
Wat is je budget?
Ong 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben iemand die graag de nieuwste telefoon wil hebben als ik een nieuw abbo afsluit. Ik heb hiervoor de BB 9780 gehad. Deze telefoon typt naar mijn idee nog steeds het beste van allemaal. Maar daarna ben ik gaan kiezen voor de note 2 en daarna de note 4. Ik heb alleen sinds vandaag vooral niet meer zo'n vertrouwen erin dat de note 7 nog gaat lukken.
Momenteel crashed mijn note 4 ook regelmatig en kan ik alleen maar wachten tot hij een keer helemaal stil valt. Wat wil ik?
een telefoon die:
- Goede accuduur
- Niet bedoelt is voor de massa (normale s7 en normale iphone 7)
- Minimaal 5.5 inch scherm heeft
- Bestelbaar is bij een abonnement
- Iets aparts, zoals dus de note 7.
- Geen s7(gewoon principieel voelt het niet fijn)
- Redelijk goede camera(huidige camera zit een scheur in..
)
Ik overweeg dus serieus ook een Iphone 7 Plus, omdat ik het design toch wel mooi vind(en lekker groot). Daarnaast is de restwaarde van zo'n telefoon ook wel echt goed. Daarentegen is wel IOS en hun gelimiteerde processen.
De keuze van een note 7 was eigenlijk een no-brainer want hij heeft:
- Super kleine bezels
- Goede camera
- Amoled QHD
- Note fanboy ben...
Maar nu met de levertijden en het gezeur met die ontploffende telefoon ben ik het wachten wel een beetje zat. Wil nu wel weer is wat nieuws, waarmee ik gewoon normaal kan filmen en foto's kan maken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand die mij nog een nieuwe hoek in kan gooien qua toestel? Of zal ik toch moeten wachten op de nieuwe note 7 en mijn huidige note 4 gewoon in reparatie sturen. Ik vind het gewoon irritant dat ik niks zwaars kan draaien momenteel(beetje de essentie van de overkill telefoon die ik zoek).
Daarom de vraag, wat zouden jullie doen ?
Ik ben weer is op zoek naar een nieuwe gadget.
Ik zoek een?
Note 7
S7 Edge
iphone 7 plus
p9 plus
oneplus3(lastig)
BB?
Pixel XL
Wat is je budget?
Ong 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben iemand die graag de nieuwste telefoon wil hebben als ik een nieuw abbo afsluit. Ik heb hiervoor de BB 9780 gehad. Deze telefoon typt naar mijn idee nog steeds het beste van allemaal. Maar daarna ben ik gaan kiezen voor de note 2 en daarna de note 4. Ik heb alleen sinds vandaag vooral niet meer zo'n vertrouwen erin dat de note 7 nog gaat lukken.
Momenteel crashed mijn note 4 ook regelmatig en kan ik alleen maar wachten tot hij een keer helemaal stil valt. Wat wil ik?
een telefoon die:
- Goede accuduur
- Niet bedoelt is voor de massa (normale s7 en normale iphone 7)
- Minimaal 5.5 inch scherm heeft
- Bestelbaar is bij een abonnement
- Iets aparts, zoals dus de note 7.
- Geen s7(gewoon principieel voelt het niet fijn)
- Redelijk goede camera(huidige camera zit een scheur in..

Ik overweeg dus serieus ook een Iphone 7 Plus, omdat ik het design toch wel mooi vind(en lekker groot). Daarnaast is de restwaarde van zo'n telefoon ook wel echt goed. Daarentegen is wel IOS en hun gelimiteerde processen.
De keuze van een note 7 was eigenlijk een no-brainer want hij heeft:
- Super kleine bezels
- Goede camera
- Amoled QHD
- Note fanboy ben...
Maar nu met de levertijden en het gezeur met die ontploffende telefoon ben ik het wachten wel een beetje zat. Wil nu wel weer is wat nieuws, waarmee ik gewoon normaal kan filmen en foto's kan maken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand die mij nog een nieuwe hoek in kan gooien qua toestel? Of zal ik toch moeten wachten op de nieuwe note 7 en mijn huidige note 4 gewoon in reparatie sturen. Ik vind het gewoon irritant dat ik niks zwaars kan draaien momenteel(beetje de essentie van de overkill telefoon die ik zoek).
Daarom de vraag, wat zouden jullie doen ?
[ Voor 7% gewijzigd door Terrie op 10-10-2016 15:51 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium