Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Backup Office 365 agenda

Pagina: 1
Acties:

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-11 14:29
Maken gebruik van Office 365 E3 abonnement. Nu wordt de mailbox natuurlijk netjes door Microsoft gebackupt, maar hoe zit dit met de agenda.

Ik kan nergens vinden dat ook deze wordt gebackupt? Weet iemand hoe dit zit?

Gr. Nico

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Backup tegen uitval aan hun kant, of tegen PEBMAC? Anyway: bedoel je https://support.office.co...ef-4f1c-81df-e27964b7edd4 ?

Ik zou zelf altijd kiezen voor ook een lokale backup.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb je redenen om aan te nemen dat de agenda niet wordt gebackupt? Persoonlijk ga ik er vanuit van wel.

[ Voor 21% gewijzigd door RodeStabilo op 10-10-2016 14:07 ]

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-11 14:29
Ben iets te vroeg geweest met het plaatsten van dit bericht. Ik heb het gewoon geprobeerd, en het item zit gewoon in de prullenbak. Enige wat ik niet kan testen of hij nog terug te halen is wanneer ik hem verwijder uit de prullenbak. Dat is iets wat je via Microsoft moet regelen.

Gr. Nico

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Eerlijk gezegd, denk ik dat iets dat uit de prullenbak verwijderd is, ook daadwerkelijk weg is.

Ik bel eerlijk gezegd nooit met de gemeente als ik iets heb weggegooid en de zakken zijn opgehaald. Vergelijk het met de prullenbak op je bureablad... als je die hebt leeggegooid, kun je ook geen verwijderde items meer restoren.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Exchange Online doet niet aan backup, dus daar zit je fout. Maar zou het gebackupt worden dan wordt je agenda ook gewoon meegenomen, net zoals elke Exchange mailbox. Er zijn wel genoeg providers op internet te vinden overigens die 3rd party backups verzorgen voor Exchange Online.
Maar, wat je zelf ook al gevonden had is dat verwijderde items wel bewaard blijven, standaard tot 30 dagen dacht ik. En @ hierboven ook incorrect, als je iets shift-verwijderd of verwijderd uit de prullenbak dan komen die items in de "Recoverable deleted items" terecht, die kun je in het context menu van Outlook terugvinden. Daar zit ook nog weer een termijn op.

edit: Bron: https://technet.microsoft...n163584(v=exchg.150).aspx

[ Voor 6% gewijzigd door wagenveld op 10-10-2016 16:22 ]

Pagina: 1