Hoi mede-tweakers,
Ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe systeem samen gesteld en in elkaar gezet. Het systeem is als volgt:
Moederbord: Asus Maximus VIII Ranger
Processor: Intel Core i7 6700K
Geheugen: 16 GB Corsair LPX 2133
Videokaart: EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.
Voeding: Coolermaster Silent Pro Gold 1000W
Opslag: 512 GB Samsung 950 Pro NVME M.2 SSD
Scherm: Dell S2716DG
Nu heb ik een paar problemen:
- Mijn scherm wil niet meer uit standby als ik mijn pc heb herstart, of als deze in slaapstand is gegaan.
- Computer gaat op een soort van standby, als ik in windows het systeem wil herstarten, en krijg hem met geen mogelijkheid hier uit. Keyboard en muis reageren niet. Het enige wat ik kan doen is een harde reset
- Heb af en toe flikkeringen in het scherm (met name met scrollen door grijzige vlakken, en als er vensters open staan)
Heb de Heaven benchmark al gedraaid met alle instellingen maximaal, de temperatuur van de GPU loopt dan langzaam op en blijft daarna constant rond de 69-70 graden hangen.
Heeft iemand een idee waar naar kan kijken om deze dingen op te lossen?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe systeem samen gesteld en in elkaar gezet. Het systeem is als volgt:
Moederbord: Asus Maximus VIII Ranger
Processor: Intel Core i7 6700K
Geheugen: 16 GB Corsair LPX 2133
Videokaart: EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.
Voeding: Coolermaster Silent Pro Gold 1000W
Opslag: 512 GB Samsung 950 Pro NVME M.2 SSD
Scherm: Dell S2716DG
Nu heb ik een paar problemen:
- Mijn scherm wil niet meer uit standby als ik mijn pc heb herstart, of als deze in slaapstand is gegaan.
- Computer gaat op een soort van standby, als ik in windows het systeem wil herstarten, en krijg hem met geen mogelijkheid hier uit. Keyboard en muis reageren niet. Het enige wat ik kan doen is een harde reset
- Heb af en toe flikkeringen in het scherm (met name met scrollen door grijzige vlakken, en als er vensters open staan)
Heb de Heaven benchmark al gedraaid met alle instellingen maximaal, de temperatuur van de GPU loopt dan langzaam op en blijft daarna constant rond de 69-70 graden hangen.
Heeft iemand een idee waar naar kan kijken om deze dingen op te lossen?
[ Voor 15% gewijzigd door E-razor1984 op 10-10-2016 16:43 ]