Dit hebben we toch nog niet gehad?
iig ik heb die paarse

ik ben benieuwd hoeveel mensen die roze heeft
iig ik heb die paarse

ik ben benieuwd hoeveel mensen die roze heeft

De vos loopt door het bos.
- This line is intentionally left blank -
Hmm, volgens de nintendo-site is die van mij transparant blauw.... Heeeeel lichtblauw dan....Op donderdag 28 juni 2001 21:48 schreef Knutselsmurf het volgende:
Volgens mij heb je paars, roze, wit, paars transparant en wit transparant. Die laatste heb ik in ieder geval. Weet zo ff niet welke kleuren er nog meer zijn....
Verwijderd
Paars 0wns? Je weet waar'et voor staat he...Op donderdag 28 juni 2001 21:53 schreef LaptopDude het volgende:
woehoeh
de stand is:
Paars - 2
Blauw - 1
Roze - 0
wit - 0
Paars 0wnz
Verwijderd
Verwijderd
Die emulators zijn ook fokking handig in de treinOp donderdag 28 juni 2001 22:49 schreef -SK- het volgende:
nog vraag je waar kan je de emulator downloaden en waar de gameboy roms ? heb je geen gba nodig
Verwijderd
39
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Die's dan wel heel transparant...Op vrijdag 29 juni 2001 00:34 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als ik er een heb, dan heb ik de transparante, want ik heb hem nog niet gezien
Verwijderd
GBA is zeker net zo tof... Misschien nog wl toffer, want ik zie jou nog niet zo snel met een SNES en een TV in de trein een spelletje spelen en dat kan met een GBA lekker welOp vrijdag 29 juni 2001 00:57 schreef jbalk het volgende:
Ik heb een grijze SNES en NES
Dit zijn echt de gaafste NinTendo's die er zijn>
Super Mario series
Vooral Super Mario Kart
En ik ben een aardappelOp donderdag 28 juni 2001 22:41 schreef -SK- het volgende:
nog beter wie heeft m niet
ik
beter wie heeft een laptop ik niet moet er noch een ga maar lekker gameboyyen ik ga lekker op shool met mijn laptop en gsm op shoot quaken
met papier mache kun je alles maken!!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Ehh .. 10 jaar technologieOp vrijdag 29 juni 2001 03:07 schreef GambitRS het volgende:
En wat is nou het verschil tussen GBA en GBC? De vorm?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq