Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 10:05
Beste mede-tweakers,

Zouden jullie mij kunnen en willen helpen met het kiezen van een laptop. Ik heb een model gevonden, maar ik benieuw naar jullie meningen/ ervaringen en of jullie misschien een alternatief/ betere model weten. Ik loop nu al twee maanden te zoeken en ik kom er nog niet helemaal uit.

Ik hoop ik alles zo voldoende heb ingevuld, dit is de eerste keer dat ik een topic start :-) Als dit niet het geval is, hoor ik het graag en pas ik het aan.

Wat ga je met je laptop doen?
Wat ik voornamelijk wil doen is gamen en audiobewerking(Adobe Audition). Ik speel games zoals F1 2016, GTA V, Battlefront, Project CARS en wat oudere games, zoals: rFactor, GTR 2 en nog wat van dat soort games.

Wat is je budget?
Tussen de 1600 en 1800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Om de week in de weekenden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik op dit moment een Lenovo Ideapad Y560p en hij doet het nog prima, maar voor F1 2016 is hij niet goed genoeg meer. Ik heb zelf zitten te kijken naar een vervangende Lenovo, maar ik kwam er niet helemaal uit. Toen ben ik naar MSI gaan kijken en kwam ik op deze: pricewatch: MSI GE62VR 6RF-081NL (Apache Pro)

Deze sprak mij wel aan. Verder zou ik graag een ssd er in willen hebben en misschien is een hdd er naast ook niet zo verkeerd, want ik ben nog al een ruimte gebruiker :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien ook een optie, zowel SSD als HDD en als je student bent kun je volgens mij nog aanspraak maken op 10% karting :)

http://store.hp.com/Nethe...d=Y5U17EA&opt=ABH&sel=NTB