Elektrische / afstandbestuurbare muurbeugel >= 65" TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een muurbeugel voor mijn 65" TV (Vesa 400) die ik op afstand kan besturen (draaien + evt. kantelen). Met het oog op de toekomst zou het fijn zijn als de TV evt ook nog een maatje groter kan zijn (anders moet ik dan weer een andere muurbeugel kopen). Maar dit laatste is geen harde eis.

Wat is je budget?
< €300

Wat heb je zelf al gevonden?
  • via T.net Pricewatch geen resultaat op deze eisen. Hier is helaas niet te filteren op draai/kantel techniek, maar in deze lijst van 22 beugels (vesa 400, >=65") staat geen beugel die op afstand te bedienen is.
  • Ook bij Vogels geen resultaat
  • idem bij coolblue
  • Wel heb ik de TV Motions TVM1000 gevonden. Deze lijkt aan alle eisen te voldoen (youtube). Ik kan alleen vrijwel niks over dit merk vinden op internet. Niks in de pricewatch... Niks op ebay/amazon... Op t.net forum 1 post van jaren geleden. Op Facebook een page met < 40 likes... Dat geeft niet veel vertrouwen. Iemand ervaring met dit merk? Ze zouden in Leerdam zitten, maar dat is voor mij 2 uur rijden. Dus ik wilde het eerst via het forum proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Goede vraag :)

Dat bedrijf in Leerdam zou ik gewoon eens bellen. Dat werkt ook nog steeds.
Verder misschien je licht eens opsteken in de professionele AV hoek? Genoeg bedrijven die dit doen volgens mij. Vraag is wel of het dan binnen budget lukt. Maar ze kunnen je allicht verder verwijzen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Thanks! Bellen was inderdaad Plan B als dit topic niks zou opleveren. Volgens mij komt die TV Motions beugel ook uit de professionele hoek. Op de site zie je dat het een merk is van Led's Imagine BV. Als je dat Googled kom je uit bij: http://ledsimagine.com/ Dat lijkt een B2B bedrijf die LED verlichting levert voor hotels, restaurants, etc... Maar ook daar zijn weer nauwelijks referenties te vinden. Kan goed natuurlijk, B2B werkt nu eenmaal anders dan B2C.

Denk dat ik eens ga bellen, en anders eventueel via bol bestellen. Dan kan ik in ieder geval veilig retourneren mocht het tegenvallen. (In de producttitel op bol staat overigens dat het tot 60" is, maar in de productspecificaties vervolgens weer tot 75". Dat laatste lijkt te kloppen.)