Mantis Burn Racing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Hallo,

Ik heb een vraag of iemand ervaring heeft met Mantis Burn racing.
Het spel is inmiddels te spelen via steam. Aankomende woensdag is het spel ook beschikbaar voor PS4 en XBOXONE.

Het is een top down arcade racer. Het ziet erg mooi uit.

https://www.youtube.com/watch?v=MPP0b04f_hc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game op de PS4 aangeschaft. Ik vind het geen onaardige game. Er zit een aardig uitgebreide Career Mode in, waarmee je uren zoet zal zijn. Er zijn wel slechts twee soorten levels, waarbij je of in een stedelijk gebied of over zandwegen crosst. Je begint daarin met een Rookie vehikel , waarna je door het winnen van races of het behalen van submissies beloningen vergaart waarmee je nieuwe auto's kunt kopen (in elke klasse tot aan Veteran is dat een buggy, auto en truck).

Online zijn er niet zoveel spelers te vinden, maar met enig geduld kan ik geraced worden. Gelukkig is er ook gedacht aan een 4-player splitscreen multiplayer.

Alleen over de online Trophies is niet erg goed nagedacht. Je moet spelers verslaan die een 15/25 XP niveau's boven jou zitten. Deze hebben echter altijd een dikke en snellere bak. Daarnaast dien je de Loan Vehicle Trophy behaald te hebben, voordat je alle auto's gekocht hebt.