Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nat type strict 3 Upnp wel aan hoe kan ik dit verhelpen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:58
Mijn vraag: ik speel altijd games met vrienden online op de PS4. nu heb ik het probleem als ik in een chat party zit dat ik bij sommige mensen wel iedereen kan horen maar als ik met een vriend een 1 op 1 chat party maakt dat ik hem niet kan horen vanwege NAT problemen. hij zelf heeft nat type 2 en upnp aan staan.

mij is het zelf van de week ook gelukt om mijn Upnp aan te zetten maar ik blijf op nat type 3 zitten en kan hem nog steeds niet horen. nou heb ik totaal geen verstand van internet netwerken routers etc.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik.

tele2 modum
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Upnp aangezet, router herstart etc.

iemand enig idee hoe ik dit vrij simpel kan oplossen of is dit onbegonnen werk?

Alle reacties

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 14:35
Ik gok dat je hier https://www.google.nl/?cl...phone_bm&q=ps4+nat+type+3 echt wel een antwoord zal vinden.

Kijk daar eens rond, er staan zelfs filmpjes bij.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:58
ben ik eindelijk opweg UpNp staat aan en ik heb gevonden waar ik poorten kan toevoegen ik was dus bezig met de poorten die PSN zelf aangeeft op hun site toe te voegen.

heb ik er 2 van toegevoegd liep die daarna vast ik wil opnieuw inloggen op me router en nu zegt die:

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat 1**.1*6.**4.1*6 reageert.
Probeer het volgende:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
Windows Netwerkcontrole uitvoeren
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

nu kan ik dus niet meer in de instellingen van me router komen.... waar kan dit aanliggen?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kan overal aan liggen. Reset je router naar fabrieksinstellingen en begin overnieuw

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Alleen UPnP en een DHCP Binding gebruiken. Niet ooknog DMZ of handmatige forwardings gebruiken, dan werk je UPnP juist weer tegen en kan je het beter anders doen.