Preview van berichten in berichtenmenu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Als ik naar de notificaties kijk, dan zie ik een preview van bekeken en niet-bekeken notificaties. Bij berichten is dat anders, daar zie je alleen een preview van niet-gelezen berichten. Vaak wil ik even terug naar een onlangs gelezen bericht en dan moet ik eerst naar 'bekijk alle berichten'. Vanwaar dit verschil, en kan dit aangepast worden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

De notificaties en DM's zijn (technisch) 2 totaal verschillende systemen. We hebben eerder al een poging gedaan tot het visueel samenvoegen daarvan in de notificatielijst (waarbij je voor DM's dan uiteindelijk ook een notificatie kreeg), maar dat stuitte op nogal wat bezwaren waardoor dat uiteindelijk niet is uitgerold.

Verder is er op dit moment technisch ook geen mogelijkheid om een lijst te krijgen van alle recente berichten in DM discussies (gelezen en ongelezen), en zou er dan eigenlijk ook onderzocht moeten worden of het niet beter is om de popup-lijst niet te groeperen op discussie in plaats van een entry voor elke nieuwe reactie in een DM (wat sowieso voor een lange lijst kan zorgen).

Ergo: er zijn zeker nog wel dingen te verbeteren, maar die vereisen allemaal nogal een relatief grote inspanning en kunnen ook weer andere problemen en bezwaren oproepen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Bedankt voor de heldere uitleg, hopelijk komt het ergens op het immer groeiende lijstje van zaken die nog moet gebeuren. :P