Goede morgen Tweakers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een behuizing met een luxe uitstraling en een niet typische behuizing.. een ''design'' behuizing als het ware.
Naast het luxe uiterlijk wil ik ook dat ik goede koeling kwijt kan, mijn plan is om een i7-6700K cpu te gebruiken en een Asus GTX 1070 Strix.
Maar ik wil de behuizing ook compact houden, het liefst max hoogte van 45cm , max 23cm breed en max 45cm diep.
Natuurlijk weet ik ook hoe de pricewatch werkt, echter kan ik geen enkele behuizing vinden die voldoet aan mijn eisen en die ook nog betaalbaar is (max €300)
Een voorbeeld wat ik een design /luxe behuizing vind

nog alles even samengevat
Ik zoek een?
Een behuizing met een luxe uitstraling/design behuizing
Wat is je budget?
Max 300,- indien aan alle eisen worden voldaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren ook al zijn de twee genoemde voorbeelden van In Win
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7-6700k cpu
Dark rock 3 CPU koeler/ of een 240mm AIO
Asus Gtx 1070 strix
Liefst ATX mobo anders nog M-atx maar niet kleiner
Mijn uitdaging aan jullie is dus een case te vinden die bijzonder is en goede koeling bied voor de hardware. (denk ook aan behuizingen die niet op tweakers pricewatch staan)
Ik ben al een tijdje op zoek naar een behuizing met een luxe uitstraling en een niet typische behuizing.. een ''design'' behuizing als het ware.
Naast het luxe uiterlijk wil ik ook dat ik goede koeling kwijt kan, mijn plan is om een i7-6700K cpu te gebruiken en een Asus GTX 1070 Strix.
Maar ik wil de behuizing ook compact houden, het liefst max hoogte van 45cm , max 23cm breed en max 45cm diep.
Natuurlijk weet ik ook hoe de pricewatch werkt, echter kan ik geen enkele behuizing vinden die voldoet aan mijn eisen en die ook nog betaalbaar is (max €300)
Een voorbeeld wat ik een design /luxe behuizing vind

nog alles even samengevat
Ik zoek een?
Een behuizing met een luxe uitstraling/design behuizing
Wat is je budget?
Max 300,- indien aan alle eisen worden voldaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren ook al zijn de twee genoemde voorbeelden van In Win
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7-6700k cpu
Dark rock 3 CPU koeler/ of een 240mm AIO
Asus Gtx 1070 strix
Liefst ATX mobo anders nog M-atx maar niet kleiner
Mijn uitdaging aan jullie is dus een case te vinden die bijzonder is en goede koeling bied voor de hardware. (denk ook aan behuizingen die niet op tweakers pricewatch staan)