Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndg88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 11:49
Mijn vraag
Hoi allen,
Sinds een paar dagen ben ik trotse eigenaar van een Nexus 5x na jaren lang op Windows phone gezeten te hebben, Android is dus helemaal nieuw voor me.
Echter loop ik nu tegen een probleem aan. Waar ik op mijn Windows phone gewoon alle contacten heb gesynchroniseerd met mijn Microsoft account (....@live.nl) dacht ik dat mijn contacten overzetten een eenvoudige klus zijn van simpelweg mijn account toevoegen aan Android. Wanneer ik dit doe krijg ik alleen maar beperkte toegang tot mijn contacten, alle samengevoegde contacten zijn ontkoppeld en sommige contacten lijken niet meer volledig te zijn. Nou is het grote probleem dat wanneer ik deze contacten aanvul met bijv. Een nummer dit weer na een paar minuten uren verdwijnt, naar mijn idee wanneer contacten weer gesynchroniseerd worden.
Heeft iemand dit probleem of weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nexus 5x met nougat. Ik gebruik de outlook app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al geprobeerd de standaard opslag voor mijn contacten te veranderen van mijn Microsoft account naar mijn Gmail.

[ Voor 0% gewijzigd door ndg88 op 10-10-2016 13:14 . Reden: type fouten corrigeren ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ndg88 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:39:
Heeft iemand dit probleem of weet iemand hoe je dit op kan lessen?
Als je alle contacten verplaatst naar een Gmail account, lost dit dan je probleem op?

Als je contacten toevoegt, kun je deze dan wel zien in de browser van Outlook?

Staat de zichtbaarheid voor alle contacten aan? Dit kun je veranderen in Contacten -> Drie punten -> Zichtbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndg88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 11:49
Hoi,

Heb mijn contacten van outlook.com (personen) gekoppeld aan mijn gmail. Maar wanneer ik deze met elkaar ga vergelijken (in de browser) zie ik dat er nummers verdwijnen in het gmail account. Wanneer ik een nieuw persoon toevoeg zie ik deze wel in mijn browser verschijnen bij gmail (als ik zeg opslaan op gmail account bij het maken van een nieuw contact) maar wanneer ik hetzelfde probeer bij mijn outlook account kan ik hem niet vinden in mijn browser en verdwijnt de contactpersoon weer na verloop van tijd.
Zichtbaarheid staat gewoon aan voor alle accounts.