Vraag
Alle reacties
Nooit geweten dat tweakers.net een windows 10 app heeft. Net even geïnstalleerd hij doet het inderdaad niet (meer):
2 puntjes van commentaar op je post:
1. Wat gaat er fout dan? "hij doet het niet" is alles behalve informatief.
2. Zo te zien is de hele app niet van tweakers.net maar van iemand anders. Dus ik denk niet ze je hier kunnen helpen
2 puntjes van commentaar op je post:
1. Wat gaat er fout dan? "hij doet het niet" is alles behalve informatief.
2. Zo te zien is de hele app niet van tweakers.net maar van iemand anders. Dus ik denk niet ze je hier kunnen helpen
Er is inderdaad geen officiële Windows 10 app, je kan beter de website gebruiken, die is responsive en dus is ook goed te gebruiken op kleinere schermen.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Je kan beter even contact opnemen met de auteur van die app (of de auteur contact met mij laten opnemen).
Contact gehad met de auteur, hij gaat wat aanpassingen doen waardoor de app weer gaat werken.
Contact gehad met de auteur, hij gaat wat aanpassingen doen waardoor de app weer gaat werken.
[ Voor 33% gewijzigd door Kees op 10-10-2016 09:55 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle apps waren toch gekilled vanwege responsive design?
Alle officiële apps wel ja. De app waar het hier om draait is niet gemaakt door tweakers.PcDealer schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:15:
Alle apps waren toch gekilled vanwege responsive design?
De App heeft altijd gewerkt, maar na de laatste MS update's werdt het steeds trager , en stopte gewoon
Pagina: 1