Geluid van iPhone zacht tijdens het bellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas93
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Hi,

Na het updaten naar ios 10 op mijn iPhone 6 hoor ik al mijn gesprekspartners heel zacht tijdens het bellen. Het geluid staat vol open en het is enkel tijdens het bellen, wanneer ik bijvoorbeeld een whatsapp gesprek doe is er niks aan de hand. Ook wanneer ik mijn telefoon op luidspreker zet is er niks aan de hand.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb mijn telefoon in december 2014 gekocht, heb ik hier nog garantie op en zal dit onder de garantie vallen?

Alvast bedankt!

Tomas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Je bent niet de enige;
http://forums.macrumors.c...update-to-ios-10.1996174/

Zoals in dat topic ook al geadviseerd, neem even contact op met Apple.
En ja, je hebt in principe nog garantie.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Heb je al eens geprobeerd om 't gespreksvolume hoger te zetten tijdens een telefoongesprek?

Simple manier: Bel je zelf even vanaf een ander toestel en accepteer dat gesprek. Tijdens dat gesprek zet je 't volume "vol" open.

Volgend topic is waarschijnlijk dat de telefoongesprekken té hard binnen komen :+

Voor de volledigheid: Iedere app heeft z'n eigen settings. De "telefoon-app" is daar géén uitzondering op.

[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 09-10-2016 23:57 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 638432

Ik had dit probleem ook. Na met een tandenstoker en met een tandenborsteltje het gaasje voor de speaker schoongemaakt te hebben is mijn telefoon weer luid.

Klinkt triviaal maar maak m even gord schoon poets m en blaas m uit. als het gaasje verstopt sit met broekzakstof hoor je niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fimi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10-2017
Ik had er ook al lange tijd last van todat ik de oplossing (althans voor mij) vond ergens op het net.
In iOS 11 ga naar Algemeen > Toegangkelijkheid > Onder Kopje Horen: zet Geluidsondrukking uit.

Dit had bij mij het gewenste effect!

Succes!
Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim G
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01-11-2021
Ha Arjan

Ik had het ook op iPhone 10 (zacht geluid bij telefoneren). Het uitzetten van de ruisonderdrukking bij toegankelijkheid hielp! Heel veel dank. Groeten van Willem anno 2021
Pagina: 1