• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:10
Ik zit er aan te denken om de Siemens SL45 te kopen. Ziet er zeer gaaf uit en heeft een MP3 speler.
Je kan hem voor 599 krijgen met coca cola punten uit de doppen. Ik heb nou al een paar honderd van die punten.

Als ik de siemens site check for info zie ik dat er een trage modem in zit.
Nou vraag ik me dus af hoe lang het duurt om mp3'tjes van de computer naar phone over te zenden.
Kan iemand mij dat vertellen aub?
En moeten de MP3'tjes een bepaalde bitrate hebben of in een bepaalde bitrate range zitten?

Wat kost een extra kaartje om mp3'tjes of andere dingen op te slaan?

Thanks for any info :)

Verwijderd

De MP3'tjes in deze Siemens zet je niet over met een modem, maar gewoon met de bijgeleverde datakabel die erbij zit. Die sluit je aan op de bureaulader (eveneens in de doos), stopt je telefoon er in en sleept in je Windows Verkenner gewoon je MP3'tjes naar je telefoon.

Je telefoon komt gewoon in je lijst te staan tussen je C:\-drive, CD-Rom speler e.d. drag-and-drop dus. Heel simpel.

Extra kaartjes zijn wel duur, ik geloof vanaf f 150,- piek... afhankelijk van de capaciteit van het multimedia-kaartje.

Succes. Hij is erg geil, geen slechte keuze!

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 09:10
Op donderdag 28 juni 2001 21:47 schreef Sebastard het volgende:
De MP3'tjes in deze Siemens zet je niet over met een modem, maar gewoon met de bijgeleverde datakabel die erbij zit. Die sluit je aan op de bureaulader (eveneens in de doos), stopt je telefoon er in en sleept in je Windows Verkenner gewoon je MP3'tjes naar je telefoon.

Je telefoon komt gewoon in je lijst te staan tussen je C:\-drive, CD-Rom speler e.d. drag-and-drop dus. Heel simpel.

Extra kaartjes zijn wel duur, ik geloof vanaf f 150,- piek... afhankelijk van de capaciteit van het multimedia-kaartje.

Succes. Hij is erg geil, geen slechte keuze!
Thanks, maar hoe lang duurt het voordat je je kaartje met mp3'tjes gevuld hebt?

Ik las ergens dat het met 3KB gaat of zo, dat duurt wel erg lang dan :(

Verwijderd

Het laden van een mp3 in de Sl45 duurt inderdaad heeeel lang kan ook maar 1 per keer... maar het is de moeite wel waard... Echt gygantisch lekker toestel :9~

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een 32 MB mmc kost ongeveer 100 gulden. Een 64 MB mmc iets minder dan het dubbele.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Even SL45i firmware erop uhm.. "laten" zetten en zorgen voor een usb mmc reader/writer :)
Dan kan je lekker vlot mp3's erop planten EN java midlets draaien :9~

Verwijderd

Mjah, ik heb ook een siemens SL 45
en het bevalt me wel erg, alleen er zit wel een BEN-lock :(
maarjah...

Je moet wel als ik jou was een USB kabel kopuh, dat gaat veeeeeeeel sneller mp3's kopieren dan de seriele datakabel dat er bij zit...

Verwijderd

Hoi IdX, ik heb er nog 1 te koop, met 64 Mb MMC, USB Reader en SL45i Firmware.
Mail me maar FF

Verwijderd

Ok, en waar kan je z'n USB kabel bestellen dan?
Pagina: 1