Subwoofer defect?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo allemaal!

Sinds gister maakt mijn subwoofer brommende geluiden wanneer hij aan staat. Ik heb verschillende zaken geprobeerd zoals het veranderen van de LFE kabel, verplaatsen van de subwoofer en het aansluiten op een ander stopcontact. Het probleem blijft helaas. Om het geluid te verduidelijken heb ik een filmpje gemaakt:

YouTube: Subwoofer geluid

Voor deze geluiden hoeft er niet eens een LFE kabel aangesloten te zijn. Zodra ik de stekker in het stopcontact doe en de subwoofer inschakel gaat hij deze geluiden maken. Vaak schakelt hij zichzelf uit na een halve minuut. Verder is opvallend dat het lichtje dat normaal gesproken geel brandt schakelt tussen geel en oranje.

Denken jullie dat er nog een manier is om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 09-10-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daannn1987
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:46
Je video staat op prive :)

21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Aangepast, thanks! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Harman Kardon ding, lijkt een bekend probleem te zijn met die subs. Kan zo 123 op het forum niet vinden maar ik weet dat er ooit links gegeven zijn. Check https://gathering.tweaker...n+kardon+subwoofer+defect ff :)

Conclusie is een defect, dus terug naar de winke en garantie claimen. Zonder garantie laten fixen is net zo duur als een tweedehands sub en dan heb je nog geen garantie dat het niet terug komt. Dus dan beter een nieuwe kopen :)

Jammer maar helaas, zit hem in het electrische gedeelte.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)