[Word] Alle informatie uit bronnen in bronnenlijst genereren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 14:24
Hoi!

Ik heb een probleem; Ik moet voor school een onderzoeksbeschrijving schrijven met bijbehorende bronnenlijst in APA format. Ik heb via Word het een en ander ingevoerd maar wanneer ik de bronnenlijst genereer krijg ik maar de helft van de informatie te zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/67XhHXR.png
De informatie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cE0OOif.png
Uiteindelijke entry in de bronnenlijst.

Waar het mij om gaat is dat ik dus bijvoorbeeld ook het DOI nummer, aantal pagina's enzovoort in mijn verslag krijg.

Wie kan mij hier bij helpen?

Beste antwoord (via Tijmenn op 10-10-2016 15:12)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De ingebouwde APA stijl geeft volgens mij alle verplichte velden voor APA weer. Voor paginanummer geldt . Als jij een Report als source kiest wordt paginanummer niet ingevuld, maar bij Journal Article wel

Je moet alleen DOI niet in het veld standard number opgeven volgens mij. In Word voor Windows is een apart DOI veld, als ik die vul wordt hij automatisch opgenomen in de bibliografie. Het veld DOI wordt zichtbaar als ik een checkbox 'Show all bibliography fields' aanvink.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De ingebouwde APA stijl geeft volgens mij alle verplichte velden voor APA weer. Voor paginanummer geldt . Als jij een Report als source kiest wordt paginanummer niet ingevuld, maar bij Journal Article wel

Je moet alleen DOI niet in het veld standard number opgeven volgens mij. In Word voor Windows is een apart DOI veld, als ik die vul wordt hij automatisch opgenomen in de bibliografie. Het veld DOI wordt zichtbaar als ik een checkbox 'Show all bibliography fields' aanvink.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 14:24
P_de_B schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:01:

Thanks! Precies wat ik nodig had!

Verwijderd

Hi

Ik heb een soort gelijk probleem maar het gegeven antwoord help mij niet. Ik moet de Harvard methode in word gebruiken voor bronvermelding. De niet aanbevolen velden zijn niet zichtbaar in mijn bibliografie.
Bijvoorbeeld voor een artikel uit een vaktijdschrift moet ik van mijn opleiding het DOI nummer melden in de bibliografie. Ik heb dit ingevuld in Word maar het wordt niet weergegeven in de bibliografie (ik denk omdat het het geen aanbevolen veld is)
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt
Jolanda