Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie en lol, tot 550 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
verslagen typen voor Mijn studie, beetle YouTube kijken en league of legends spelen.

Wat is je budget?
Round de 500-550 euro, iets meer mag wel maar dan moet het wel echt een verbetering zijn

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja naar college en overleg met medestudenten etc. dus het liefst 15,6 inch, kleiner niet ivm League. Accuzuur moet toch wel minstens 4 uur zijn als ik onenote gebruik. Moet met de meeste wel lukken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liever geen lenovo, tenzij je me weet te overtuigen. Heb nogal slechte ervaringen met lenovo gehad.

Ik zat zelf te denken aan deze:

pricewatch: Asus R556LJ-XO828T-12

Maar ik weet niet. Een i3 4005 met maar 1,7 GHz. Is dat wel genoeg? Of moet ik minder hoog in de GPU gaan zitten en juist focussen op een goede processor? De ram zit wel lekker, wat weer handig is met multitasken. Ik weet het niet heel goed. Heeft iemand nog suggesties/tips waar ik op moet letten?

Verwijderd

Is dit niet een goede optie voor je? pricewatch: HP 15-ba027nd

AMD R5 voor LoL, ssd / FHD en 8GB werkgeheugen. Lijkt mij een zeer goede deal voor de prijs.

pricewatch: HP 250 G5 W4N61EA Voldoet ook aan je eisen. Heeft t.o.v de Asus iets minder werkgeheugen maar wel een nieuwere generatie Intel processor.

Dell Vostro kan ook genoeg zijn voor je eisen, kon echter niet zo snel een exemplaar vinden met een SSD.

De Asus lijkt mij ook een prima deal maar heeft helaas geen FHD.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 19:41 ]

• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Dees klinkt als iemand die met meme's aan spelen is... wordt het niet eens tijd om je wat serieuzer te gaan opstellen? (Nieuw profiel, 1 post... >< obvious)

Zoals thomas aangeeft zijn het goeie opties als je uberhaupt opzoek bent naar een laptop voor die dingen.

[ Voor 38% gewijzigd door Crust op 09-10-2016 19:44 ]

• EwieM
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-10 09:03
..

[ Voor 99% gewijzigd door EwieM op 09-10-2016 21:09 ]

Verwijderd

Iets boven het budget wat je aangeeft, maar 8gb, nieuwste i3 processor en full hd ips. 128ssd misschien wat weinig.

http://www.mediamarkt.nl/...k-80sr0089mh-1464555.html

Oooooh zie net dat je geen lenovo wil liever. Heb geen reden om je over te halen het wel te doen afgezien dat reviews wel goed zijn van deze laptop de 510s.
Wat voor problemen gehad met lenovo dan?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 22:11 ]

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 09:07
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:32:
Is dit niet een goede optie voor je? pricewatch: HP 15-ba027nd

AMD R5 voor LoL, ssd / FHD en 8GB werkgeheugen. Lijkt mij een zeer goede deal voor de prijs.

pricewatch: HP 250 G5 W4N61EA Voldoet ook aan je eisen. Heeft t.o.v de Asus iets minder werkgeheugen maar wel een nieuwere generatie Intel processor.

Dell Vostro kan ook genoeg zijn voor je eisen, kon echter niet zo snel een exemplaar vinden met een SSD.

De Asus lijkt mij ook een prima deal maar heeft helaas geen FHD.
Die HP 250 G5 heeft wel een minder hoge resolutie, op 15" laptop vind ik 1080p wel een vereiste.
Pagina: 1