Productreviews in preview niet zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08
Ik ben bezig met het schrijven van een productreview. Dat is niet meteen af, dus die sla ik op als preview. Hij verschijnt daarna alleen niet in m'n lijst met productreviews. Klik ik op 'Product beoordelen' en zoek ik het product op dan staat alles er weer.

Ik denk niet dat dit zo hoort te werken :)

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Kreeg vanmorgen een halve hartverzakking toen mn preview van ergens-veel-te-laat-in-de-avond foetsie was :D

Previews staan inderdaad niet in de lijst en zijn, zoals Ronald8 zegt, enkel te vinden als je het product opzoekt en aangeeft een review te willen schrijven.

Verwijderd

Foritain schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:59:
Kreeg vanmorgen een halve hartverzakking toen mn preview van ergens-veel-te-laat-in-de-avond foetsie was :D

Previews staan inderdaad niet in de lijst en zijn, zoals Ronald8 zegt, enkel te vinden als je het product opzoekt en aangeeft een review te willen schrijven.
Hilarisch :D

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ronald8 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:30:
Ik ben bezig met het schrijven van een productreview. Dat is niet meteen af, dus die sla ik op als preview. Hij verschijnt daarna alleen niet in m'n lijst met productreviews. Klik ik op 'Product beoordelen' en zoek ik het product op dan staat alles er weer.

Ik denk niet dat dit zo hoort te werken :)
Ik neem aan dat dat om deze lijst gaat: https://tweakers.net/productreview/user/394573/ ?

Intentionally left blank

• O88088
Die ja :Y

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• O88088
Nu staat m'n preview er weer bij ja :) dat heb je snel voor elkaar gekregen d:)b

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ronald8 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Nu staat m'n preview er weer bij ja :) dat heb je snel voor elkaar gekregen d:)b
Bleek een klein bugje, dus meteen maar gefixed ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1