Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-11 12:54
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een nieuwe smarthpone (eerste smartphone.
Wat is je budget?
200-250€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games(pokemon go)
Algemene zaken (het nieuws lezen)
foto's nemen

Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola moto 4g plus, Huawei P8 als je andere gsm kent die beter zijn voor dezelfde prijs.Mag je gerust zeggen :)

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de motorola een stevige gsm zo niet, welke merken dan wel of soort?

[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i
Belangrijk is toch wel battterij die degelijk is. En die wel tegen beetje regen kan en stof zou zelfs een hoesje voorzien die tegen nogal schokken kan. Liefst ook gemakkelijk in gebruik en niet teveel apps aangezien ik daar nog niet in thuis ben. En liefst een smartphone die toch een tijdje kan meegaan de mijne gaat nu toch al ondertussen 9jaar mee :). Specifiek een merk hoeft niet van mij sony,samsun,motorola alles is bespreekbaar .

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Heb je ook een voorkeur voor grootte, opslag, RAM o.i.d? Als ik je eisen zo ongeveer in de pricewatch invoer krijg ik dit: https://tweakers.net/cate...bucHl0vi6kmjxjdqtNuwLPucP

Dan krijg je inderdaad de Motorola. Is de Honor 5C misschien iets?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:39
De Moto G4 Plus is een goede keuze, veel verkocht, dus ook makkelijk met support als je dat nodig hebt, en met genoeg accessoires.

• StanNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 00:47
De (LG Nexus 5X) is een goede telefoon voor een lage prijs. Software support heeft hij zeker, omdat hij mede gemaakt is door Google zelf (de maker van Android). Deze telefoon zal dus altijd als eerste de nieuwste Android-updates krijgen!

De batterij en camera zijn prima en de telefoon is snel. Zodra je zware games gaat draaien, merk je wel dat het een goedkoop toestel is, maar voor het budget is het een snelle telefoon. Het navigeren door het systeem en het gebruiken van apps zoals WhatsApp of Chrome gaan zeer soepel, omdat de 5X een onaangepaste versie van Android draait. De prijs is momenteel €270, maar de prijs schommelt veel. Als je goed uitkijkt naar aanbiedingen op Tweakers, moet je hem ook wel voor €245 kunnen kopen.

De Nexus 5X kan daarentegen niet onder water, dus als je dat echt belangrijk vindt, valt dit toestel af.

Houd er wel rekening mee dat dit slechts mijn advies is, en dat je nog goed moet kijken naar de specificaties van de telefoon en of die matchen met jouw wensen. Als je nog vragen hebt, kun je die gerust stellen!

• ronalnilson
Voorkeur van grootte heb ik niet echt. Ram wel minsten 2 gb en hoe meer geheugen hoe beter denk ik toch :).

• Mark22
Xiaomi Redmi 3S pro misschien dan? pricewatch: Xiaomi Redmi 3S Pro Goud

3GB RAM en 32GB opslag, 4100mAh accu, metalen behuizing voor €199 bij bol.com. Of voor nog minder maar dan moet je hem zelf importeren. Maar verder wel een interessant toestel lijkt mij. Maar wel opletten dat de software wat ver van stock android is dus je moet zelf even kijken wat je het prettigst lijkt. Bovendien heeft ie ook geen volledige 4G ondersteuning mocht je dat gaan gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mark22 op 09-10-2016 16:25 ]

• ronalnilson
Heb die ook al gezien maar toch bang. Dat de kwailiteit wat minder is van deze toestel. Over die software heb ik echt geen verstand van :s. maar is natuurlijk wel een optie....

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:37
Mijn ervaring is toch wel dat toestellen rond de €200 euro een stuk langzamer draaien en mrt na druk op multitasken. Heb nu voor het eerst een duurder toestel (Oneplus3) en die doet alles gewoon zonder gezeur, overigens heeft de Nexus 5x niet de beste accu. Als je kunt zou ik lekker door sparen! Anders lijkt mij dé Moto G4 de beste koop tov Huawei.

• ronalnilson
Puddi Puddin schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:46:
Mijn ervaring is toch wel dat toestellen rond de €200 euro een stuk langzamer draaien en mrt na druk op multitasken. Heb nu voor het eerst een duurder toestel (Oneplus3) en die doet alles gewoon zonder gezeur, overigens heeft de Nexus 5x niet de beste accu. Als je kunt zou ik lekker door sparen! Anders lijkt mij dé Moto G4 de beste koop tov Huawei.
Multitasken zal niet nodig zijn want voor me werk heb niet echt een smartphone nodig. Waarom moet ik meer uitgeven voor een Smartphone? zal hij langer mee gaan van levensduur?

Meeste smartphones gaan denk ik toch maar 2 jaar? Snap niet echt waarom ik dan meer moet voor betalen? :)

• Mark22
Mijn Samsung Galaxy Trend Lite heb ik al 2.5 jaar nu :) Niet dat ie nog bepaald snel is ofzo,(ik ben van plan binnenkort een Honor 8 te kopen) maar hij doet het nog. Dus als je er een beetje voorzichtig doet kun je er denk ik wel 2.5 - 3 jaar uit halen ;)

• ronalnilson
Mijne smartphone (kan maar op facebook ermee) 9 jaar :)

• ronalnilson
Toch nog een vraagje.

Hier en daar heb ik gelezen dat er geen updates meer worden gegeven voor motorola. Kan die updates op termijn er voor zorgen dat bepaalde functies(apps) niet meer werken? Toch nog ferm aan het twijfelen tussen Motorola 4g plus of de LG nexus 5.

Als me andere alternatieven heeft mag je gerust plaatsen :)

• Mark22
Nexus 5 krijgt ook geen update meer, de SD800 is te oud

• ronalnilson
Welke smartphones krijgen dan lang hun updates? want ben bang met de motorola dat door geen updates meer te krijgen alles snel zal blokken...

• Mark22

• ronalnilson
Yes motorola g4 + krijgt update TY so much zal deze zijn dus!!!!! Bij deze Dikke merci voor de info en de hulp :)

Verwijderd

ronalnilson schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:53:
Heb die ook al gezien maar toch bang. Dat de kwailiteit wat minder is van deze toestel. Over die software heb ik echt geen verstand van :s. maar is natuurlijk wel een optie....
Kwaliteit van de Redmi is verrassend goed. Doet qua bouwkwaliteit niet onder voor Samsung kan ik uit ervaring vertellen na een overstap vanaf een Galaxy S6.

• ronalnilson
Weet niet waar je die kan kopen (verkies toch om naar de winkel te gaan) :p

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 17:06

Emiel1984

Made in NL

Iets meer uitgeven en voor een Nexus 5X gaan is mijn advies.
pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

productreview: LG Nexus 5X 32GB Zwart review door HetGezegde

[LTS][MTS][HTS]

Pagina: 1