Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een nieuwe smarthpone (eerste smartphone.
Wat is je budget?
200-250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games(pokemon go)
Algemene zaken (het nieuws lezen)
foto's nemen
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola moto 4g plus, Huawei P8 als je andere gsm kent die beter zijn voor dezelfde prijs.Mag je gerust zeggen
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de motorola een stevige gsm zo niet, welke merken dan wel of soort?
[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i
Belangrijk is toch wel battterij die degelijk is. En die wel tegen beetje regen kan en stof zou zelfs een hoesje voorzien die tegen nogal schokken kan. Liefst ook gemakkelijk in gebruik en niet teveel apps aangezien ik daar nog niet in thuis ben. En liefst een smartphone die toch een tijdje kan meegaan de mijne gaat nu toch al ondertussen 9jaar mee
. Specifiek een merk hoeft niet van mij sony,samsun,motorola alles is bespreekbaar .
Ik zoek een?
Een nieuwe smarthpone (eerste smartphone.
Wat is je budget?
200-250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games(pokemon go)
Algemene zaken (het nieuws lezen)
foto's nemen
Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola moto 4g plus, Huawei P8 als je andere gsm kent die beter zijn voor dezelfde prijs.Mag je gerust zeggen
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de motorola een stevige gsm zo niet, welke merken dan wel of soort?
[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i
Belangrijk is toch wel battterij die degelijk is. En die wel tegen beetje regen kan en stof zou zelfs een hoesje voorzien die tegen nogal schokken kan. Liefst ook gemakkelijk in gebruik en niet teveel apps aangezien ik daar nog niet in thuis ben. En liefst een smartphone die toch een tijdje kan meegaan de mijne gaat nu toch al ondertussen 9jaar mee