Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 21:30

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb zelf een dual monitor setup met een 144Hz 1080p Scherm (BenQ 2411T) en een simpele 1080p 60Hz Acer monitor. Deze 2e zou ik graag willen inruilen voor een 2k scherm omdat ik het wel eens tijd vind voor een mooiere beeldweergave.

Dit beeldscherm zal voornamelijk gebruikt worden voor:

- Films/Videos
- Programmeren/Coding
- Gaming (Denk aan RPG's, voor FPS gebruik ik mijn 144Hz scherm het liefst)

Nu had ik deze monitoren gevonden:

- pricewatch: BenQ BL2420PT Zwart
- pricewatch: Acer G247HYUsmidp Zwart

Deze vielen mij op door de prijs, 249,- lijkt mij een redelijke prijs voor een 2k scherm. Ook omdat ze beide +- 24" zijn is wel fijn aangezien mijn hoofdscherm dat ook is. Alleen weet ik niet hoe goed deze schermen zijn voor gaming. Hebben jullie nog suggesties of misschien ideeen wat de beste optie zou kunnen zijn?

De graphische kaart die deze 2k zal moeten ondersteunen is een pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB dus ik denk dat dat wel snor zit!

Met vriendelijke groet,
Waseland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:29

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 21:30

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Mijn fout, ik weet het donders goed maar zat op deze zondag niet echt op te letten! Bedankt voor het schopje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nityref
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15:04
2k ips v sync aanzetten en gaan met die banaan gaat geen problemen geven en waar het dat wel doet heb je je 144hz paneel. Heb zelf een 2k Acer heel tevreden van. Ook ips wel iets groter maar paneel zal wel van zelfde fabrikant komen