Goede 144Hz Monitor +/- €300?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een 24inch/1920*1080/144Hz monitor, deze zal voornamelijk gebruikt worden om CS:GO te spelen.

Ik heb al heel wat rondgekeken, maar ik zie overal zeer gemengde reviews en ik weet nu eigenlijk niet meer wat ik er mee aan moet. Daarom zou ik graag hulp van jullie willen bij het uitkiezen van een goede monitor met bovengenoemde specificaties.

Mijn budget is ongeveer €300 met een absoluut maximum van €320.

Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bovenaan in die rode balk zie je Pricewatch staan met filters enz
Mischien daar eens kijken luilak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

HStyles bedoelt eiegenlijk,

Hadmet wat modelen gekomen die al had gevonden.
Die dus in je budget past en hier en daar aan je eisen voldoen.
En daaruit kan er een sugestie gedaan worden voor een van de model of een totasl ander model.

just my 2 cent

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HStyles schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:47:
Bovenaan in die rode balk zie je Pricewatch staan met filters enz
Mischien daar eens kijken luilak
"Ik heb al heel wat rondgekeken, maar ik zie overal zeer gemengde reviews en ik weet nu eigenlijk niet meer wat ik er mee aan moet. Daarom zou ik graag hulp van jullie willen bij het uitkiezen van een goede monitor met bovengenoemde specificaties."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bitfighter schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:53:
HStyles bedoelt eiegenlijk,

Hadmet wat modelen gekomen die al had gevonden.
Die dus in je budget past en hier en daar aan je eisen voldoen.
En daaruit kan er een sugestie gedaan worden voor een van de model of een totasl ander model.

just my 2 cent
Ik snap het, ik zal er eens even een paar uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Wat is er met je 2x1080p setup van gisteren gebeurd?

Van bovenstaande schermen zijn genoeg reviews te vinden.

Kijk ook eens naar wat de CS:GO pro's gebruiken en dan kom je al gauw bij de XL2430T. Helaas valt die €9,- buiten je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Awsom schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:09:
Wat is er met je 2x1080p setup van gisteren gebeurd?

Van bovenstaande schermen zijn genoeg reviews te vinden.

Kijk ook eens naar wat de CS:GO pro's gebruiken en dan kom je al gauw bij de XL2430T. Helaas valt die €9,- buiten je budget.
Na wat gegoogled te hebben schijnt een 144Hz scherm toch wat beter te zijn wat CS:GO betreft, vandaar dat ik van gedachten ben veranderd.

Die €9 maken mij eigenlijk niet zoveel uit, dat is geen probleem. Echter lees ik dat de kleuren, etc niet zo goed zijn. Heb je hier toevallig ervaring mee, of is dit makkelijk op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Na wat gegoogled te hebben schijnt een 144Hz scherm toch wat beter te zijn wat CS:GO betreft, vandaar dat ik van gedachten ben veranderd.
Dat ligt er aan hoe goed jij bent (en/of wil worden) in CS:GO. :P
Die €9 maken mij eigenlijk niet zoveel uit, dat is geen probleem. Echter lees ik dat de kleuren, etc niet zo goed zijn. Heb je hier toevallig ervaring mee, of is dit makkelijk op te lossen?
Ik lees her en der ook dat de kleuren wél goed zijn (voor een TN scherm). Zelf vind ik de kleuren prima voldoen na even gestoeid te hebben met de instellingen. De kleuren zijn in ieder geval stukken beter dan zijn voorganger, de XL2410T. Een huidige generatie IPS-monitor heb ik er nooit naast gehad, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar goed, je koopt een dergelijk scherm toch voor de refreshrate en niet voor de kleurweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Een uitstekende kleurweergave, snelle responsetijd, lage input lag, waarvan beide niet echt te maken hebben met de frequentie (144hz of 60hz, of adaptive sync) goede zwart weergave, gaan helaas niet compleet samen. Verschillende typen schermen die op het ene vlak goed zijn, laten (grote) steken vallen op de andere vlakken. Met een groter budget kan je die verschillen verkleinen, maar het is aan jou wat je het belangrijkst vind en dus een compromis te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 09-10-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08 22:09
pricewatch: Acer GN246HL (UM.FG6EE.B06) Zwart

Deze heb ik al bijna een jaar en bevalt prima
Tot zoverre geen problemen ondervonden

1ms ideaal voor gamen en nog onder je prijsklasse vr 3d vision 2 aanschaffen en je kan 3d gamen
144Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1