Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Mijn Apple IPhone 6plus is bijna /nagenoeg 1 jaar oud. Plots kon ik hem niet meer scherpstellen. Ook niet automatisch. Vodafone winkel gecontroleerd en mijn constatering bleek juist. Mijn telefoon, ook vastgesteld, is in nieuwstaat. Vodafone heeft de volgende dag de telefoon al opgehaald (op zaterdag - keurig). Echter de e telefoon is nu al 14 dagen onderweg, zonder enig bericht. Wie heeft ervaringen hiermede ?
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Winkel Vodafone konden dit alleen maar bevestigen.

Komt vaker voor las ik op internet. Apple schijnt de telefoon direct om te ruilen, waarom bij Vodafone (zonder enig bericht) duurt dat zo lang.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37
Jij durft, Iphone vraag op het Android forum :-)

Maar ik denk dat je gewoon Vodafone eens moet bellen waar je telefoon blijft, dit is slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een iPhone dus schopje van AND -> 3i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
Heeft TS weinig aan gezien zijn tel al 14 (!) dagen onderweg is naar Dynafix via Vodafone.

Tip van flip i.p.v. het hier op het forum te vragen hoe de ervaringen met een Telco reparatie zijn.

Ik zou eens aan de bel gaan hangen bij Vodafone.

En ik ga er een krat bier op zetten overigens dat als hij inderdaad naar Dynafix is gegaan dat ze je gaan berichten dat hij wel een keer gevallen is en dat het dus geen garantie is.......ondanks dat er niets te vinden is aan het toestel zonder dat je er met een microscoop naar kijkt,

PS ik vind Hertog Jan lekker

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.