Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo allemaal!

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een Logitech G29, hiervoor heb ik jarenlang een G25 gehad naar volle tevredenheid. Vandaar de keuze voor de G29.

Na een aantal dagen tweaken moet ik toegeven dat ik het lastig vind het juiste gevoel te halen uit de G29. In het midden lijkt het stuur gevoeliger, waardoor het moeilijker is om kaarsrecht te rijden en ik snel een beetje ga slingeren. Verder vind ik ook het veel zwaardere rempedaal een achteruitgang en is de FFB over het algemeen wat minder.

Nu vraag ik me af of ik niet voor de T300 had moeten kiezen. De pricewatch: Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition... is een mooi pakket. Is er misschien een tweaker die deze set heeft rondom Almere? Ik zou graag langskomen om te vergelijken of dat beter is dan de G29. Het liefst in combinatie met F1 2016 en een PS4. Deze kan ik evt ook meenemen.

Overigens lees ik op internet veel verhalen over de bouwkwaliteit van de T300, deze schijnt niet altijd even goed te zijn. Zijn er tweakers die hier ervaring mee hebben?