Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"De embedded software-projecten Laserfreak" - video error

Pagina: 1
Acties:

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:25
Wanneer ik de video bij Gathering of the Tweakers - De embedded software-projecten van Laserfreak wil afspelen in Firefox, krijg ik de volgende error:

The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

De video speelt wel af via de url https://tweakers.net/vide...ecten-van-laserfreak.html

Edit: toch niet helemaal, als ik de 2de link volg, krijg ik na 1,5 minuut the error:

A Network error caused the media download to fail part-way.

[ Voor 12% gewijzigd door segil op 09-10-2016 09:18 ]

• dev0
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 16:05
Bij mij doet de video het ihelemaal niet, helaas.

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-11 05:52

BCGraaf

BC

Hier op een iPhone met iOS 10 ook geen succes, krijg meteen de error te zien. Het maakt ook niet uit welke resolutie ik selecteer.

Edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door BCGraaf op 09-10-2016 09:20 ]

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kon inderdaad een begin spelen, maar later kreeg ik die error en na een refresh speelt ie helemaal niet meer met de error: The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

edit:
Ook getest in een schoon profiel, zonder add-ons maar dat mocht niet baten. :)

edit:
Ah, de hele mediaserver ligt er gewoon uit! https://media.tweakers.tv/

[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 09-10-2016 09:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De server is weer online!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
We onderzoeken de klachten, stay tuned.
Pagina: 1