Operation Flashpoint - Missie "Strange Meeting"

Pagina: 1
Acties:

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 00:35
Ik zit vast op het einde van deze missie. We zijn nog met 2 man. De commandant(o.i.d.) en ik. We staan aan de rand van een bos en moeten een heel veld met een stuk of 3 tanks, een BMP en een hand vol mannetjes oversteken. Ik krijg het commando om te wachten en zijn aftocht te dekken en hij gaat er vandoor. Nog geen minuut later is hij hardstikke dood en sta ik er alleen voor. Heeft iemand voor mij een paar goeie tips want ik zit in dit gedeelte al zeker een dag of 2 vast en ik begin er een beetje gefrustreerd van te raken.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
hey deze missie is wel erg kut jah..

ik heb het volgende gedaan...
je truck wordt opgeblazen als het goed is, zorg dat alle commies dood zijn voordat het sein gegeven wordt om naar de extraction point te gaan. bij het dorpje waar net al je collega's afgemaakt zijn, staat een truck.

gebruik die om zo dicht mogelijk bij de escape point te komen. rij wel stukje om want anders kom je idd die bmp tegen.
voor het extractionpoint zit een bos, ga te voet verder door het bos en zorg dat je diep genoeg zit zodat de enemy je niet ziet.

je wordt vanzelf gevangen genomen, daar gaat het verhaal verder.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
Is simpel level, als je als een navy seal speelt, langs water lijn. En dan vallen alleen wat mannetjes je lastig als je langs het dorp bent aan het rennen (wel andere kant dan waar je begint.)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ehm :? volgens mij gaat het door elkaar nou...

ik ben trouwens gewoon LOPENT door dat level gegaan hoor...

als hij dood gaat, begint er dan een nieuw level? (dat level dat je alleen door het bos moet?)

snap niet waar je zit, en de titels van de levels weet ik niet,

volgens mij ben ik wel verder dan jullie >:)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb dit level ook tig keer gedaan. Wel gaaf overigens.

Ik had eerder al een Dragunov sniperrifle gepakt en die kwam mij zeer handig uit. Ook had ik een RPG-75 met enige rockets van dooie ruskies genomen.. ook zeer handig.

Nou terwijl die commander als een mongool probeert de "Red Highway" over te steken (stuk of wat T-72's en een BMP die daar telkens heen en weer rijden) sneak ik terug door het bos naar de waterlijn.

Ik ren dan langs de waterlijn totdat ik dichtbij de kerk ben. Er komt meestal een BMP langs de verre oever (bij de bosrand waar je vandaan komt) gereden. Deze kan je neerschieten met een RPG-75 alleen dan weet iedereen dat je er bent.

Ik sneak dan aan de rechterkant van het gebouw dichtbij de waterlijn omhoog.. tegenover de kerk. Er staan een stuk of 5 soldaten daar te wachten. Deze schiet ik gemakkelijk af met mijn Dragunov.. 5x headshot. (Als je ligt dan kan je heel erg accuraat schieten).

Er komen dan nog een stuk of 6 soldaten aanrennen. Deze schiet ik ook stuk voor stuk af.

Dan komt er meestal een BMP het dorpsplein op gereden. Erg dom natuurlijk. Ik pak mijn RPG-75 en schiet die BMP + inhoud aan gort. Meestal komt er dan ook een T-72 het dorp binnen gereden met enige soldaten erbij. Snel herladen die RPG-75 en met een welgemikt afstandsschot explodeerd ook die T-72 en met enige mazzel dood ik ook de soldaten die er bij lopen.

Mijn Dragunov begint nu wat leeg te raken dus ik pak een AK-74 van een van de dode soldaten. Ik ben nog steeds op de hoek van die gebouwen tegenover de kerk, aan de kant van het water.

Met enige goed gemikte schoten schiet ik nog wat soldaten neer. Ik ren snel naar de zijkant van de kerk, hier staat een Russische jeep. Er lopen hier en daar nog wat soldaten rond dus voorzichtig. Van achter de fontijn schiet ik er weer een stel neer en ren dan naar de jeep. Ik spring er snel in en vol gas scheur ik het dorp uit, ik meen naar het Oosten.

Het rendevous punt ligt achter de bossen naast je. Zodra de bomen rij "de bocht omgaat", sla ik af en rij ik naar het bos. Ik verlaat de jeep en sluip door de bossen naar het rendevous punt waar een nare verassing mij zal opwachten. Maar daar vertel ik nog niets over. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 22:59
Jeetje jij moet die russen echt dood hebben hé ;) . Kan natuurlijk (zoals ik al boven zei) door sneaken lang water lijn an allen wat mannetjes neer knallen. Easy way.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En dat allemaal op Veteran. :)

Ik heb gisteren ff een missietje gemaakt waarbij ik diverse T-72 en M1A1/M60 platoons elkaar laat tegen komen.. ik loop er gewoon tussen als soldaatje. Wat een gaaf gezicht is dat zeg! Waanzinnig zo'n tankslag gewoon. OpFP is super gewoon!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

[edit/] Ik heb mijn vraag verplaatst naar '[OFP] het grote ik zit vast topic'
[edit]

• Mister_X
Op vrijdag 29 juni 2001 15:19 schreef tazzman het volgende:
En dat allemaal op Veteran. :)

Ik heb gisteren ff een missietje gemaakt waarbij ik diverse T-72 en M1A1/M60 platoons elkaar laat tegen komen.. ik loop er gewoon tussen als soldaatje. Wat een gaaf gezicht is dat zeg! Waanzinnig zo'n tankslag gewoon. OpFP is super gewoon!
POST HEM EFFE HIERO! i want it!

maareh, tazzman

over welke missie gaat dit nou? die ene dat je verdwaalt in het bos bent? want die heb ik heel anders gedaan.. (dat level dat je gevangen word genomen door de russen en dan bevrijd door de guriliea srijders? )

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Is dat spel echt zo geweldig ? Want ik sond er gisteren me in m'n handen te twijfelen bij FRS, en heb het maar niet gedaan. 100 piek...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op vrijdag 29 juni 2001 16:41 schreef Mister_X het volgende:

[..]

POST HEM EFFE HIERO! i want it!
Dat zal lastig gaan, ik zit op mijn werk. :)
Je neemt de missie editor. Je pleurt een hoop T-72 en M1A1/M60 groups dicht genoeg bij elkaar zodat ze elkaar "zien" en jezelf er midden in enneuh.. you're in for the ride of your life. :)

kan ze alleen nog niets laten doen - dat met die waypoints wil nog niet zo.. moet ik es ff rustig voor gaan zitten.
over welke missie gaat dit nou? die ene dat je verdwaalt in het bos bent? want die heb ik heel anders gedaan.. (dat level dat je gevangen word genomen door de russen en dan bevrijd door de guriliea srijders? )
Ja dat level waarbij je uit eindelijk gevangen genomen wordt. Hoe heb jij dat gedaan dan?

• Mister_X
dude, elke nieuw spel is 100,00 maar ik neem het je niet kwalijk hoor! het is maar dat ik veel geld verdien (vaste baan) anders had ik hem noway niet gekocht, tenzij ik een zaterdag nacht ervoor zou opgeven (wat ik dus nooit deed, dus nooit nieuwe spellen kocht)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op vrijdag 29 juni 2001 16:47 schreef -polle- het volgende:
Is dat spel echt zo geweldig ? Want ik sond er gisteren me in m'n handen te twijfelen bij FRS, en heb het maar niet gedaan. 100 piek...
Ik kan alleen maar zeggen.. wat een godsgruwelijk gaaf spel zeg. All out unrestricted warfare!!! Als je van CS houdt, is dit eigenlijk gewoon "de volgende stap".

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 00:35
JOEPIE !!! ik ben er voorbij. Wat onwijs onverwachts zeg die cutscene na deze missie.

Bedankt voor de tips allemaal.
Pagina: 1