als he een buffer underrun is, wil dat zeggen dat het brandproces op dat moment niet 12 speed van je schijf af kan krijgen.
Dus dan moet je:
of ondertussen niets (of minder) doen
of op een lagere snelheid branden.
Dus dan moet je:
of ondertussen niets (of minder) doen
of op een lagere snelheid branden.
Ik heb problemen met de via drivers, vandaar dat ik ze niet installeer (ik wil wel...maar ja)Op donderdag 28 juni 2001 21:24 schreef zware_jongen het volgende:
DMA ingeschakeld, VIA drivers, fikker op secondary master, etc...
op welke ide poort zit je brander en de rest van je harde schijven?
dat zit wel goed:Op donderdag 28 juni 2001 21:33 schreef Hurricane het volgende:
op welke ide poort zit je brander en de rest van je harde schijven?
primaire master: hard disk 1 (hier zijn de bestanden)
primaire slave: cd-rom drive
secundaire master: cd-rewriter (LG ced 8081b)
secundaire slave: hard disk 2
probeer je brander eens al secondary master te installeren en je hdd2 als secondary slave, dit heeft bij mij al heel wat problemen verholpen.
ff snel edit gedaan zeker 
Hmm dan weet ik het zo niet, dma had je al aan staan?
Hmm dan weet ik het zo niet, dma had je al aan staan?
dat ga ik zometeen doen en kijken of dat de probleem is, maar ik heb al zoveel cd's gebrand en nu komt die opeens met dit probleem
Hoeveel is veel? Is je brander niet gewoon "versleten"
Bestaat dat nog, mislukte cd's branden 
Nuh, installeer nero anders eens opnieuw..
Nuh, installeer nero anders eens opnieuw..
Ok, keep us posted please
Verwijderd
Wil je zeggen, als ie met de simulatie een fout heeft gemaakt, dat ie je hele cd heeft verneukt. Als het goed is heeft je brander nog geen ene ... gedaan met je cd. Dus je cd kan je gewoon nog een keer gebruiken.
nee, eerst is 1 cd vern**kt en later heb ik een hoop simulaties uitgevoerd met verschillende opties om de fout op te sporen en dit was mijn laatste simulatie, daarna gaf ik het op en --->gathering.tweakers.netOp donderdag 28 juni 2001 22:15 schreef jbalk het volgende:
Wil je zeggen, als ie met de simulatie een fout heeft gemaakt, dat ie je hele cd heeft verneukt. Als het goed is heeft je brander nog geen ene ... gedaan met je cd. Dus je cd kan je gewoon nog een keer gebruiken.
brander in een andere pc gebruiken, een andere brander in jou pc proeren.
Zo weet je tenminste waar de probleem aan ligt
Zo weet je tenminste waar de probleem aan ligt
Pagina: 1