Monitor advies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 23-24 inch monitor voor maximaal 160 euro. Het liefst moet de monitor een zo dun mogelijke rand hebben zodat het mooi is met meerdere monitoren naast elkaar. Een vesa mount is een prè.

Waar ik zelf aan dacht:
pricewatch: LG 24MP68VQ Zwart (Net boven 160 euro)

Andere opties:
pricewatch: Philips 237E7QDSB Zwart
pricewatch: AOC i2369Vm Zwart
pricewatch: HP 24es Zilver, Zwart (Geen vesa mount)

Wat is volgens jullie de beste monitor in dit geval?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolsters
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-07 12:30
ik zou persoonlijk voor de LG 24MP68VQ gaan omdat die de laagste reactietijd heeft. Ik neem aan dat je al gekeken hebt naar de video ingangen dat deze allemaal voldoen aan je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kolsters schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:50:
ik zou persoonlijk voor de LG 24MP68VQ gaan omdat die de laagste reactietijd heeft. Ik neem aan dat je al gekeken hebt naar de video ingangen dat deze allemaal voldoen aan je eisen.
Zolang er een DVI en/of HDMI ingang op zit is het goed.

Ik ga de monitor vooral gebruiken voor programmeren en af en toe een beetje games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 19:32
Ik ben ook naar zo een monitor op zoek en kwam deze tegen: https://www.4launch.nl/pr...48HQ-P-23---HDMI/tweakers

Respons is hetzelfde, wel iets kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Om de keuze nóg moeilijker te maken draag ik nog een andere kandidaat voor: pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU-B2 Zwart

2 tientjes boven je budget, maar wel een prachtige A-MVA monitor. Kenmerkend voor een A-MVA paneel is een erg hoog contrast, diepe zwartwaarden en het geen last hebben van IPS-glow. Dit lijkt me een zeer goede keuze voor Allround gebruike; lange programmeer sessies, gamen, video's/films etc. Verder in hoogte verstelbaar, met vesa mount en de bezels (randen) zijn qua omvang zeer acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stin00 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:18:
Om de keuze nóg moeilijker te maken draag ik nog een andere kandidaat voor: pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU-B2 Zwart

2 tientjes boven je budget, maar wel een prachtige A-MVA monitor. Kenmerkend voor een A-MVA paneel is een erg hoog contrast, diepe zwartwaarden en het geen last hebben van IPS-glow. Dit lijkt me een zeer goede keuze voor Allround gebruike; lange programmeer sessies, gamen, video's/films etc. Verder in hoogte verstelbaar, met vesa mount en de bezels (randen) zijn qua omvang zeer acceptabel.
Erg mooi scherm maar helaas wel weer een iets dikke rand.
Pagina: 1