Ik kan voor 350 een surface Pro 2 128 gb overnemen. Nu is mijn vraag of deze geschikt is voor bijv visual studio en of er mensen ervaringen hebben met de machines
Vraag
Alle reacties
De surface is daar wel geschikt voor.
Is wel een klein schermpje en 350€ vindt ik toch veel.
Ik had ook een Surface Pro2 128Gb met typcover maanden te koop, uiteindelijk verkocht voor 250€
Ik had ook een Surface Pro2 128Gb met typcover maanden te koop, uiteindelijk verkocht voor 250€
Dat had je geen geluk ben ik bang. Heb er laatst nog een SP2 128GB met Type Cover verkocht voor 350 euro, was wel eentje die nog geen week was gebruikt maar toch...sn0w13 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:57:
De surface is daar wel geschikt voor.
Ik heb er Visual Studio op gedraaid en ze zijn meer dan snel zat voor programmeren in VS. Het scherm is echter wel wat klein, maar met de juiste scaling in Windows is het goed te doen en het is wel een heel fijn compact apparaatje. Jammer dat ik uiteindelijk niks aan mijne had, ik had 8GB RAM nodig voor virtual machines en met 4GB red je het dan niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Frietsaus op 09-10-2016 16:40 ]