mail probleem hetnet

Pagina: 1
Acties:
  • 2.828 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mwolf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 10:58
Ik bel in met een account van wxs/planet.
En ik zit in een netwerk en wil mail versturen met een hetnet account.
naar veel adressen kan ik wel mailen maar naar sommige lukt het niet te mailen met die hetnet account.

Kan iemand mij een goede raad geven?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

wat gaat er fout? Krijg je het mailtje terug met een mailer-daemon? Wat is precies de foutmelding?? :?

Questions, questions, questions! :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
volgens mij kan je alleen met hetnet mailen als je met hetnet ingelogd bent
zo een kostenmaker van kpn he

• Mwolf
de foutmelding:
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is goa@hoornbeeck.nl. Onderwerp 'test', Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unable to relay for "xxx@xxxxxx.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79"

Ik kan wel naar andere mailadressen mailen.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op donderdag 28 juni 2001 21:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:
volgens mij kan je alleen met hetnet mailen als je met hetnet ingelogd bent
zo een kostenmaker van kpn he
Ik kan via @home (is dus geen inbelverbinding) dus ook emailen (zenden en ontvangen) met mijn hetnet account. Ik heb daar geen problemen mee. Het nieuwsgroep gebeuren van hetnet is een ander verhaal.

Je moet dus netzoals bij ieder ander email account idd je username + password hebben (inloggen dus). Wel ff onder verbinding LAN kiezen.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Volgens mij heb je dat bij TMFweb ook, als je niet ingelogd bent via TMFweb dan kan je wel mail ontvangen maar niet versturen via hun mailserver, za bij hetnet ook wel hetzelfde zijn.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 21:14 schreef Mwolf het volgende:
Ik bel in met een account van wxs/planet.
En ik zit in een netwerk en wil mail versturen met een hetnet account.
naar veel adressen kan ik wel mailen maar naar sommige lukt het niet te mailen met die hetnet account.

Kan iemand mij een goede raad geven?
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is goa@hoornbeeck.nl. Onderwerp 'test', Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unable to relay for "xxx@xxxxxx.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79"
Je belt in met wxs/planet en probeert te verzenden met de SMTP van hetnet, dat kan dus niet. Al verander je de SMTP bij je hetnet account naar die van wxs/planet komt bij de ontvanger gewoon jouw hetnet e-mail bij de ontvanger als afzender. Als dit niet werkt zou ik ook geen oplossing meer weten.

• Mwolf
Ik kan wel mailen via hetnet maar alleen naar sommige mailadressen lukt dat niet.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Sorry voor de oude kick.
Wat is er nou beter, een nieuw topic openen of een oude uit de search kicken???

Ik heb precies hetzelfde probleem, als ik een mail wil versturen krijg ik deze error:
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is *******@planet.nl. Onderwerp 'Oproep Amnesty International', Account: 'pop.planet.nl', Server: 'mail.planet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 unknown or illegal alias: ********@planet.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Het is een mail die naar een heleboel mensen moet en elke keer geeft ie voor een ander adres een error :| Zo blijf ik dus bezig |:(

#StopBurningStuff

Pagina: 1