Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buttlet
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-01 11:01
Mijn vraag:
Wij hebben sinds kort de Samsung KS7000 in de woonkamer staan. Pracht tv.
Enigste waar we tegenaan zijn gelopen is dat bij gebruik van de webbrowser en van bv. de netflix-app er zwarte balken in beeld kunnen komen waardoor de film niet over het volledige scherm vertoond wordt.
Overal waar we op internet hebben gezocht staat dat dit bij beeldformaat gewijzigt kan worden bij samsung tv's, echter bij gebruik van de apps is deze optie gelocked.
Hoe krijg ik volledig scherm en laat ik de zwarte balken 'verdwijnen'?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung KS7000 tv met laatste software update.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We hebben contact opgenomen met de verkoper. Deze vertelde ons de optie beeldformaat te gebruiken en gaf toe persoonlijk niet te weten dat deze optie bij de apps gelocked is.
Ben zelf ook langs alle opties van de tv gegaan, denk toch dat het onder beeldformaat veranderd moet worden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Over wat voor films/series gaat het dan? want als het bijvoorbeeld de hd remastered star trek is dan is die gewoon met balkjes aan de zijkant(4:3) ook balkjes onder/boven kan temaken hebben met hoe de film geschoten is, vaak is dit in bios formaat wat smaller is dan 16:9, dan horen die balkjes gewoon erin, zoomen kan maar dan verkloot je het beeld.