systeem van de ene op de andere dag rete onstabiel ?

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Ik had een tijdje geleden win98SE bovenop win98 geinstalleerd maar hij liep steeds vaker vast. Heb ik vanochtend maar een format c:\ gedaan en 98SE schoon geinstalleerd. Maar ik ben dus vanavond ffe een spelletje counterstrike gaan spelen en het is dus echt om het half uur raak ! gewoon harde crash; dan is ie gewoon vast en bied de resetknop de enige uitweg.

Ik heb niks geen nieuwe hardware en de dingen die ik in windows heb geinstalleerd zijn:

Paar drivers
Superdial 3.62

that's it !!

Eerst dacht ik aan te veel warmte ofzo maar toen ik mijn cpu op standaardclockspeed zette bleef ie vastlopen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Alle fannetjes doen het nog !

WTF is going on !???

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
Als jij zegt "een paar drivers" wat bedoel je dan? Het zou hier heel goed aan kunnen liggen. Je zegt alleen iets over counterstrike, wat duidt op een videokaart-driver. Draai een koetje of defrag of iets anders erg proc-intensief en kijk of hij dan nog crasht. Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de video-driver. Heb je misschien zoiets als Powerstrip erop gezet (om je videokaart te oc-en)? check eerst dus even waar het precies fout gaat. Dan ben je al halverwege het antwoord.

Verwijderd

Zit je hardware wel goed aangedrukt in de voetjes? Zelf heb ik een keer een niet goed aangedrukt Dimmetje gehad met dus ongeveer dezelfde resultaten...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Draait de fan van je voeding ook nog wel? Of loopt 'ie wel eens zo'n raggend geluid te maken? Best wel kans dat je voeding het aan het begeven is en vuile spanning afgeeft.
Bekend probleem, heb het hier ook vaak gehad. Probeer van 'n maat even een andere voeding te lenen en kijk of het dan over is.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b