Nieuwe Bluetooth speaker?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvintj
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-12-2023
Hallo Tweakers,

Ik heb mijn 2.1 setje weggedaan omdat ik een bluetooth speaker praktisch vond. Nu ben ik me aan het afvragen wat ik het best kan kopen.

Ik wil de speaker gebruiken op bijvoorbeeld de fiets, een redelijk geluid is dus wel nodig. Het formaat maakt me niet heel veel uit. Zolang het maar in mijn tas past.

Ik heb een budget plus minus 40 euro, dus zelf zat ik te denken aan een van deze 2

#ProductPrijsSubtotaal
1Caliber HPG407BT€ 34,-€ 34,-
2Caliber HPG507BT Zwart€ 48,49€ 48,49

Is het een slim idee om een van deze 2 speakers te kopen, of hebben jullie andere aanbevelingen?

Laat het me allemaal maar weten!

d:)b

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Ik ken ze niet. Ze zien er wel degelijk uit. Ikzelf heb goede ervaring met JBL. Ik heb zelf de Go en de Charge2 en mijn broer heeft de flip. JBL is echt een audio merk dus dan weet je ook dat het goed zit. Misschien caliber ook wel maar ikzelf heb daar nog nooit eerder van gehoord.

Klikderdeklik JBL tweakers

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middagje naar de mediamarkt, smartphone mee en luisteren maar. We kunnen hier weinig zinnigs over zeggen over wat jij prettig vindt klinken of wat 'hard' genoeg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasIT
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 10:11
Over de Earson ER-151 zijn veel goede reviews, en is maar €20,-. Als je meer geluid wilt, voldoet de Earson ER-160 zeker.
Beide zijn waterdicht en erg goedkoop voor wat je krijgt. Beide zijn te koop op Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:11
Tsja, voor 40 euro kun je nooit iets spectaculairs verwachten imho. Ik zou ff doorsparen als het iets is waar je veel waarde aan hecht en veel mee doet.

Anders idd zelf een middagje erop uit en e.e.a. gaan beluisteren.